Uitgerekend in november

Hallo allemaal, 
Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger en volgens mijn eigen berekening (en een beetje hulp van een app;), de uitgerekende datum zal dan ongeveer 14/11 zijn. 
Dit is mijn 2e zwangerschap, eind vorig jaar helaas een miskraam gehad met 10weken, ik was toen zwanger van een drieling. 
Afgelopen week had ik een positieve test vast en mijn vriend en ik durven nog niet zo goed blij te zijn met de zwangerschap, omdat we allebei een beetje bang zijn voor herhaling van afgelopen jaar. ben nu ook gewoon een beetje bang, over 3 weken heb ik de 1e echo, dus ben alvast begonnen met aftellen :) 

Groetjes! 

Hoiiiii
Ik kom ook gezellig met jullie meekletsen. 
Ik ben nu 4,2 weken zwanger. Ik weet het al 5 dagen. Ik heb ivf gedaan en dit was mijn 1e cryo van de 2de poging. Deze keer zonder hormonen en dat heeft mij dus ontzettend goed gedaan. Vorig jaar januari heb ik een miskraam gehad. Ik ben 4x op de natuurljke manier zwanger geworden. Maar na de miskraam wilde het niet meer lukken. Omdat ik al 41 was wilde het zkh mij helpen dmv ivf. Ik weet op dit moment nog niet of ik zwanger ben van de cryo of van mijn eigen eisprong. Ik had deze maand 2 eitjes. 
Ik heb al een dochter. Ze wordt over 2 weken 10 jaar. Mijn uitgerekende datum is 21 november. Pfff ik vind het deze keer echt zo enorm spannend. Ik krijg met 5 weken mijn 1e echo. En dan een week later weer eentje. Om mij gerust te stellen na wat ik allemaal al mee heb gemaakt. 

Gefeliciteerd allemaal!

@rian die buikpijn herken ik wel alleen zit het bij mij iets lager dan de navel. En de onzekerheid herken ik helaas ook maar al te goed. Ik tel de dagen af naar de echo en ook naar de periode waarin je minder hoort over miskramen ( met 12 weken ongeveer ).

liefs Marloes

Hoi allemaal,
Wat ontzettend leuk om te lezen dat er al een November groep is. Gefeliciteerd allemaal! Ook wij zijn 4,2 week zwanger, suuuper pril dus. Ik merk ook dat ik t allemaal wat te spannend en eng vind. Ik augustus vorig jaar hebben we na 10week een missed abortion gehad. En dat heeft er toch redelijk ingehakt. Ene kant ben ik super blij andere kant merk ik dat ik erg behouden ben. Herkenbaar voor dames die dit ook hebben meegemaakt? 
Liefs van mij

Hoi hoi mommys to be!

Hier nog een al mama van prinses van 6 en nu zwanger van de 2e. 4weken en 4 dagen.
Super spannend en erg onzeker, heb geen kwaaltjes, op het moe zijn en wat spannings gevoel in onderbuik.
20 nov mogen wij ons 2e kindje ongeveer verwachten. En pas over 3.5 week de echo.
Kan niet wachten.
Iedereen heel veel geluk en een goeie zwangerschap gewenst!

Xx

Hoi Alice, 

Ik herken je onzekerheid en angst volledig, vorig jaar november een missed abortion met 10 weken. Ik ben ook aan de ene kant super blij nu al weer zwanger te zijn, aan de andere kant ben ik ook heel bang. Al voel ik me wel anders dan de vorige keer, de vorige keer vanaf het moment van testen tot aan de boodschap missed abortion  (En daarna ook nog) gevloeid en heel erg buikpijn. Dat heb ik nu niet, dus stiekem heb ik een beetje hoop, maar durf niet te veel hoop te hebben. 
Heb het net wel aan mijn beste vriendin verteld, die vertelde vorig jaar na mijn miskraam dat ze zwanger was, waren ongeveer even ver, zij een week korter dan ik. Hebben toen zij t vertelde samen zitten huilen en net weer ;).
Ik hoop dat onze onzekerheid en angsten uiteindelijk nergens voor nodig blijken te zijn! Weet je al wanneer je een echo hebt? 

Groetjes! 

Hooi Mikster,
Wat leuk dat je al zo snel weer zwanger bent. Gefeliciteerd!! Ik heb bij mn vorige zwangerschap niks geks gehad wat erop kon wijzen dat het mis kon gaan. 1e echo had ik al vroeg met 6week. Deze was tot dus ver goed, met de termijnecho geen hartslag. En ik was nog wel een poosje 'misselijk' heel gek allemaal, heb ook een rot periode toen gehad. 2x geprobeerd met medicatie weg te krijgen.. 1e x ging goed maar niet alles weg en de 2e keer was een regelrecht drama met nog een spoedbezoek naar t ziekenhuis en na 2week mocht ik als nog gecurreteerd worden. Drama dus.. hoe ging dit bij jou?
Ik ga maandag naar de gynaecoloog, deze afspraak stond al gepland aangezien ik sowiso al medisch ben & we nu een cyclus controle hebben gehad..met dus een dikke vette + als uitkomst..ben benieuwd wat ze zegt, ik gok zo rond de 4,2 week te zitten dus denk met zo 3week weer voor een echo. Weet jij al een datum? 
Liefs. 

Terug
Bovenaan