Uitgerekend in november

Hoi dames,
Wat leuk om al jullie berichten te lezen. De meesten positief maar ook wat minder leuke (maar realistische) berichten. 
Mij ben nu bijna 6 weken zwanger van ons 1e kindje. Ongeveer 7 maanden bezig geweest. Ben al iets ouder (36,5 jaar) wat me met de 1e zwangerschap wat onzeker maakt. Heb weinig klachten buiten wat pijnlijke en groeiende borsten. Verder genoeg energie en (nog) geen misselijkheid. Wel ben ik ‘s nachts vaak 2 keer wakker. Heb ook een beetje gespannen gevoel in onderbuik gehad tot deze week. Op 4 april hebben we de 1e echo staan. Maar begrijp dat het evengoed spannend blijft tot de volgende echo. 
Leuk om met jullie wat ervaringen uit te wisselen nu ik het buiten mijn partner met niemand kan delen. 

Hoihoi allemaal, allereerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Wat leuk dit forum tegen te komen! Ik heb dit weekend positief getest en zou (even uitgaand van een cyclus van 28 dagen) volgens de app nu 4 weken en 5 dagen zwanger zijn. Dus 20 november uitgerekend. (Cyclus schommelde nog al eens tussen de 27 en 31 dagen)
Fijn om hier onze ervaringen te kunnen delen!  Dit word na 10 maanden proberen ons eerste kindje :)
Tot nu toe voel ik me totaal niet zwanger ofzo, ben nog steeds wat bang dat ik opeens ongesteld word omdat ik af en toe van die typische krampjes en steekjes heb. Ben me er ook erg van bewust dat het nog mis kan gaan.. Van de week ga ik maar eens bellen naar de verloskundige om een afspraak te maken voor intake enzo. Wel spannend allemaal! 
Liefs Debbie

Wat leuk dit forum tegen te komen! Ik heb dit weekend positief getest en zou (even uitgaand van een cyclus van 28 dagen) volgens de app nu 4 weken en 5 dagen zwanger zijn. Dus 20 november uitgerekend. (Cyclus schommelde nog al eens tussen de 27 en 31 dagen)
Fijn om hier onze ervaringen te kunnen delen!  Dit word na 10 maanden proberen ons eerste kindje :)
Tot nu toe voel ik me totaal niet zwanger ofzo, ben nog steeds wat bang dat ik opeens ongesteld word omdat ik af en toe van die typische krampjes en steekjes heb. Ben me er ook erg van bewust dat het nog mis kan gaan.. Van de week ga ik maar eens bellen naar de verloskundige om een afspraak te maken voor intake enzo. Wel spannend allemaal! 
Liefs Debbie

Liefs Debbie

De symptomen beginnen na week 5 wat meer te komen...

Als ik lig moet ik echt onwijs vaak plassen, drink ook wel veel water maar toch ?
Borsten worden gevoeliger met liggen. 

Buikpijn heb ik niet meer echt, af en toe onderin wat steekjes! Heb zelf ook Colitis Ulcerosa, nu weer medicatie genomen, combinatie mag wel, al vindt ik dat ook weer spannend! 

Wat leuk dat we allemaal dicht bij elkaar uitgerekend zijn en ook de echo’s wel rond dezelfde periodes hebben! Spannend ?

Hallo allemaal,
Ik heb gisteren een positieve zwangerschapstest gehad. Mijn man en ik zijn er allebei een beetje beduusd van... We zijn pas in januari gestopt met de anticonceptie en niet gedacht dat het zo snel zou gaan allemaal. Wel super leuk en spannend! Volgens de berekening zou 24 november de uitgerekende dag zijn. Klinkt nog heel ver weg...
Bij mij nog niet echt kwaaltjes.. al hoewel.. ik heb vanmiddag de hele middag liggen slapen. Ook heb ik wel wat last van kramp in mijn buik (lijkt heel erg op menstruatiekramp) en wat pijnlijke borsten. En oh ja, ik huil om alles. Misschien toch wel al aardig wat kwaaltjes... lijkt overigens wel heel erg op de kwaaltjes die ik normaliter heb als ik ongesteld moet worden. 
Morgen ga ik de huisarts en verloskundige bellen. Super spannend! :) Ben benieuwd wanneer wij mogen langskomen en hoe alles verder ontwikkeld. 
Liefs, L. 

Hoi iedereen, van harte! Ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben, en gok dat ik ook in november zal bevallen (mits het allemaal goed gaat natuurlijk). Ik werd onverwacht snel zwanger en heb geen idee wat me allemaal te wachten staat! Ik voel lichte kramp (alsof ik ongesteld moet worden), maar verder weinig last! Is het een idee om een appgroepje te maken met vrouwen die het leuk vinden om tips en ervaringen te delen?
Groetjes Steph

Terug
Bovenaan