Uitgerekend in november

@Force die heb ik ook idd! Salofalk! Het ging goed, gebruikte ze heel af en toe, maar heb nu al weer 4 dagen op rij de zetpillen! Merk wel dat ik nu fitter voel! 

Hallo allemaal!
Helaas moet ik me afmelden voor dit forum. Vandaag 1e echo gehad met 7+3 weken maar helaas blijkt het een leeg vruchtzakje te zijn... nu wachten tot mijn lichaam zelf de miskraam start. Hopenlijk gebeurd dit snel..
Ik wil iedereen een mega fijne zwangerschap wensen en hopenlijk niet al te veel kwaaltjes.
Dag allemaal!

@gebruiker0064937: wat mega heftig! Heel veel sterkte! Voelde je het aankomen of al die tijd een goed gevoel gehad? Vreselijk voor je/jullie. Hoop dat jullie snel weer zwanger mogen raken.

Hoi allemaal,
Ik ben nu 5 weken zwanger en had deze morgen licht rose vegen bij het plassen dus helemaal in paniek. Heb nu uttogestan van de arts gekregen die ik 2 maal daags moet nemen om het slijmvlies dikker te maken. Zij maken zich geen zorgen blijkbaar maar ik wel! Volgende donderdag echo en dan maar hopen dat er een mooi vruchtje zichtbaar is. Als alles goed gaat ben ik op 19november uitgerekend.

Groetjes
Anouck

Dag allemaal!

Erg leuk om met jullie hierover te kunnen hebben:)

Vorig jaar in december een miskraam gehad met 5 weken en tot onze grote wonder eind januari dit jaar weer zwanger geraakt! Ben nu als het goed is 6 weken en 5 dagen. Doordat ik een miskraam heb gehad heb ik over 2 dagen onze eerste echo, heel spannend allemaal!

Weet iemand hoe ik me kan aanmelden voor de app groep? 

Hoi hoi 
zijn er andere vrouwen die behoorlijk misselijk zijn? Merk dat ik de afgelopen week steeds vaker misselijk ben en ook echt heel misselijk met vlagen.. 
heeft iemand misschien tips of adviezen? Het bederft m’n eetlust steeds vaker.. krijg geen hap door m’n keel. Al blijf ik wel gewoon proberen, maar het is niet echt genieten van je eten. 
Ben nu 6 weken zwanger en heb op 2 april de eerste afspraak bij VK staan. 
Groetjes

Terug
Bovenaan