Uitgerekend in november

Oh JD4 wat geweldig nieuws voor nu. Gewoon ff van genieten, positief gevoel krijgen is alleen maar beter. En dan op naar de volgende mijlpaal. 
Bij mij helaas gisteravond weer wat bloedverlies maar heel donker bruin. Schrok weer enorm en was flink van slag. Gelukkig vannacht niets meer en geen kramp. VK vanmorgen gebeld. Zij denkt dat het restjes zijn die van woensdag er nu uit komen vanwege de kleur. VK maakt xich geen zorgen en heeft voor mijn geruststelling weer een extra echo op zondag gepland. Advies even niet sporten en iets rustiger aan om wondje te laten helen. Voel me nu gelukkig weer goed en gerustgesteld. Ups en downs maar stap voor stap komen we er wel. 
Iedereen veel succes met de zwangerschap, positief blijven en genieten. 

Wij hebben afgelopen maandag de eerste echo gehad. We dachten dat ik op 7 weken en 4 dagen zat maar na het meten bleek ik al op 8 weken te zitten! Hartje klopte super snel dus dat was echt mooi om te zien!!
De onzekerheid blijft wel echt. Vandaag wat steekjes van onderin en dan denk je toch weer van oh jee.. 30 april hebben we een termijnecho, ik ben heel benieuwd. Nog even geduld hebben.
Lijkt me heel naar als je ineens bloedverlies krijgt, zou daar ook heel onzeker van worden hoor. Gelukkig waren de echo's daarna wel goed

Lijkt mij ook vervelend bloed verlies. Maar zolang je geen kramp hebt is het meestal wel goed.
gingen de eerste 12 weken maar sneller voorbij :-(
ik 26 april weer echo en 8 mei nip test! 

@Nimco
Dankjewel! Maar ben tegelijk met vriendin die haar kindje niet ademt, over haar wel nieuws; ze gaan hem/haar volgende week verwijderen.. (het zaadje groeit niet, het zakje wel, dus haar lichaam denkt dat het nog zwanger is, daarom verwijderen)
Zelf bloed ik nog steeds en onderbuikkrampen, maar wordt gezegd toch beter wachtteb tot 8e week met echo.. dus wachtten tot dinddag.. wat duurt een week dan lang!
@ JD4.. 
Heftig zeg.. ik bid voor veel gezondheid!!!
@ crazy
Mijm borsten waren verleden week ook gevoeliger / (groter?) Maar mijn verloofde zei ook dat kan ook komen omdat we er al gewend zijn hihi, dus daar maak ik me eigenlijk niet zo een zorgen over. :) Mijn buik was verleden week ook harder en opgezetter, maar dat kan volledig komen doordat alles van binnen in het begin uitgerekt wordt om ruimte te maken, dus dat komt goed

@ crazy
En snap dat het onzeker maakt over het vertellen!!
Wij hebben vanmorgen besloten om het toch dit weekend aan onze ouders te gaan vertellen. Ook omdat ik het niet fijn vind, stél dat het slecht nieuws is, om dan te bellen (want heb dan mijn moedertje nodig) en te zeggen 'mam ben zwanger maar het ademt niet' snap je..
Maar dat is natuurlijk volledig je eigen gevoel!
Maar dan kun je er iig over nadenken, succes met de beslissing en ga vooral achter jullie gevoel aan, kan nooit een foute beslissing zijn, vergeet dat niet!!

Hoi meiden,
Ik lees ook al een tijdje mee! Super nieuws voor iedereen met een goede echo, en voor de anderen super spannend.. 
Graag wil ik ook mijn verhaal kwijt. Hoop dat ik het een beetje duidelijk kan beschrijven. Mijn uitgerekende datum zou rond 28 november zijn.

Woensdag 28 maart een positieve test! Superblij. Vrijdag 30 maart op mijn werk op de wc ineens rood bloedverlies. Dit heeft de hele dag aangehouden. Schrok me natuurlijk een ongeluk. Ivm paasweekend dinsdag pas gebeld naar de verloskundige. Ze stelde me wel weer iets gerust omdat het maar 1 dag was en zonder buikpijn. Even afwachten tot de echo dus. 
De rest van de week steeds wat bruinbloedverlies gehad. De afspraak bij de verloskundige staat gepland op woensdag 11 april bij 6+5 weken.
Nu afgelopen weekend weer rood bloedverlies, nu twee dagen achter elkaar, weer zonder buikpijn. Het bruine bloedverlies blijft ook aanwezig.
(Ik ben bij de gynaecoloog onder controle ivm een groot myoom in de achterwand van mij baarmoeder van +/- 10x10cm)
Eenmaal bij de verloskundige schrok ze eigenlijk een beetje van de grootte van mijn baarmoeder. Ze besloot een inwendige echo te doen om te kijken wat ze kon zien. En ja hoor, een kloppend hartje in een vruchtzakje! Na al die bloedingen durfden we het bijna niet te geloven. De verloskundige maakte wel gelijk een afspraak bij de gynaecoloog de volgende dag omdat ze de “ruimte” moeilijk in kon schatten, ivm het grote myoom. 
Blij gingen een naar huis. Nog wel in spanning voor datgene wat de gynaecoloog zou zeggen.
In het ziekenhuis een inwendige echo gehad en de aios van de gyn kon het moeilijk beoordelen, wederom ivm het myoom. Ze had het idee dat ze om het myoom heen moest kijken wat niet lukte. De gynaecoloog werd erbij gehaald en die had hetzelfde probleem. Vrij koeltjes vertelde hij dat hij wel een holte zag, dat zou het vruchtzakje moeten zijn, maar hij zag geen kloppend hartje. 
Ik zou over 2 weken maar even terug moeten komen. Ik zou dan 9 weken zijn en als er nog “iets” zit moet het dan wel te zien zijn.
Weer onzeker dus:( Wel een gek idee ook, stel het is goed, dat we pas met 9 weken zelf weten dat ik (nog) zwanger ben. 
Had vanaf het begin eigenlijk geen last van kwaaltjes, misschien alleen wat vermoeid. 
Heeft iemand ervaring met een verschil tussen wat de vk en de gyn kan zien? Je zou denken dat de gynaecoloog het juist beter zou moeten kunnen zien? Zou het kunnen komen door de ligging tijdens de echo? Bij de vk liggend op mijn rug en bij de gyn in zo’n speciale stoel. Misschien dat de knik het moeilijker maakt? 

Hopelijk 26 april meer duidelijkheid. Blij dat ik het verhaal even van me heb kunnen aftypen. 

liefs

Vandaag de eerste echo gehad en alles zag er prima uit!! Hartje klopte en de scampi Hihi bewoog zelf al een beetje. Vandaag 9 weken +1 dus 15 november uitgerekend ? helemaal blij!!! 

Kan je helaas niets vertellen Marie-Roos :-(
Maar begrijp dat je supernerveus bent..
Verloor net op WC van werk een of ander bloedende prop.. ook zo nerveus :-( 

Terug
Bovenaan