Uitgerekend in november

Jennepenn en Marie-Roos, wat een vervelende situaties zeg. Onzeker, gespannen, rollercoaster. Helaas kan ik ook niets over gyn zeggen. Geen ervaring mee. Hoop dat ze de volgende keer toch goed nieuws brengen. 
Jennepenn, echt moeilijk als je nog niet bij de vk terecht kunt. Zou toch blijven bellen als je het niet vertrouwd. Ze mogen ook wel iets doen om je gerust te stellen.
Is mag zondag nog een keer extra komen en 23-4 de 12weken echo. Dus ze gaan er super fijn mee om.  

Wauw mamatonenovember! Super nieuws! Altijd fijn om positieve verhalen te lezen:)
spannend jennepen. 
De verloskundige belde vandaag om te vragen hoe het gegaan was. En ze vindt de onzekerheid ook vervelend voor ons. We mogen al een keer eerder komen om het hartje nog een keer op te zoeken. Dan hoeven we niet nog twee weken te wachten. 
Blijf graag op de hoogte van alle meiden hier en de vorderingen! 
Liefs 

Heftige verhalen allemaal! Ik hoop met heel mijn hart dat het bij iedereen goed blijft gaan.
Wij hebben dinsdag de termijn echo en nu weer een goed gevoel. Voel me nog steeds hartstikke zwanger, kwaaltjes worden minder (maar verdwijnen niet gelukkig) en er komen nieuwe kwaaltjes bij die passen bij de termijn. Ben op dit moment 11w1d zwanger. Lijkt nu sneller te gaan nu iedereen het weet. 
We hebben onze eerste grote aankoop gedaan, wel via Marktplaats. Een Joolz zo goed als nieuw met alles erbij! Echt een aanrader, scheelt je ongeveer 3 keer de prijs en er zitten echt parels tussen.

@crazy, ik heb rond 6 weken ook bloedverlies gehad, een wc papiertje vol. En de dagen daarna wat bruinverlies. Toen heb ik een vervroegde echo gehad en alles was in orde. De vk zei dat alles beter is doorbloed en dat er daardoor snel bij een harde nies, hoest oid bloedverlies op kan treden. Zolang het niet gepaard gaat met heftige buikpijn en krampen en het bloedverlies niet meer wordt is bloedverlies in het 1e trimester vrij ‘normaal’. Mijn vk zei dat een miskraam meestal opbouwt, van bruinverlies tot helder rood, ook de hoeveelheid bouwt dan op. En de pijn ook. Daarna een aantal weken geen last meer van bloed of bruinverlies gehad. 

Gister moest ik heel hard niezen, kreeg er een steek van in mijn buik en had direct daarna weer helder rood bloedverlies. Vandaag en gister overdag ook wat last van bruinverlies, ik denk oud bloed. Ik verwacht dat het net als de vorige keer weer over gaat, dus ik maak me niet al te veel zorgen al schrok ik toch weer even bij het zien van het bloed. Eergister mijn tweede echo gehad en alles was dik in orde, vandaar dat ik me niet zoveel zorgen maak. Ik houd het in de gaten en als ik het echt niet vertrouw weet ik dat ik altijd de vk mag bellen. Ik ben nu 9 weken en 2 dagen en heb 30 april mijn volgende echo. 

@Marie Roos en @Jennepen Wat onzeker! 

@Marie Roos Fijn dat jullie eerder langs mogen komen! 

@Jennepen Heb je de vk al gebeld? 

@Force ik heb inderdaad dat de kwaaltjes ook wat afnemen, maar ze zijn er nog steeds. Eerst had ik er elke dag ‘last’ van en nu heb ik goede en minder goede dagen. Schijnt te maken te hebben met de afbouw van het hormoon. De piek is geweest. 

@maartjeco, goed nieuws, eerste goede echo is zo leuk! Steekjes zijn meestal wel normaal. Ik had vooral rechts onder veel last bij bepaalde bewegingen. Het blijft gewoon spannend.
Ik heb mijn termijnecho 2 mei. Wachten duurt zo lang!
@JD4 wij willen ook een niptest laten doen, alleen hebben wij helemaal nog geen informatie hierover gehad. Ik vind de uitslag ook wel heel spannend hoor. Hoop dat alles goed bij jou is!

@Jennepenn. Oh sorry, ik wist niet dat je die vriendin bedoelde. Dat is dan extra heftig. Heel veel sterkte volgende week, ook voor je vriendin. En wat een spanning dat je tot dinsdag moet wachten. Hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat alles goed komt
@Marie-roos, wow wat een verhaal. Ik kan helaas geen antwoorden op je vragen geven, ik ben alleen nog maar bij een verloskundige geweest, maar ik wens je wel heel veel succes en stertke. Hopen dat alles goed is en wel fijn dat jullie eerder mogen komen!

@mamatobenovember GEFELICITEERD!!:D

@Force, leuk! En fijne dat je een goed gevoel heb! Ik kan ook niet wachten om allemaal aankopen te doen. Maar ik wacht toch nog even tot de termijnecho

Wij zijn nu in Engeland en hebben het verteld tegen mijn schoonfamilie (eergisteren aan mijn ouders en zus, zwager). Iedereen is zo blij. Ze worden voor het eerst allemaal opa en oma. Verder gaat het, naast de cravings en hongergevoel, goed. Ik ben trouwens nu al een paar kilo aangekomen omdat ik dus veel minder sport en veel eet. :eek:

Hoi hoi meiden,

Lees al een tijdje mee, ik zou me even voorstellen. Ik ben een jonge mama van 26 die al een dochter heeft van 6. Nu zwanger van de 2e tussen 7 en 8 weken nu. 3 dagen geleden een echo gehad met een mooi kloppend hartje.. maar nog steeds erg onzeker dat het mis kan gaan.. verschrikkelijk want ik wil lekker kunnen genieten haha.
Ik ben al 3 weken non stop misselijk dus dat is wat minder maar we doen het voor iets moois. 20 nov uitgerekend maar 2 mei eerst de temijn echo 
Hopelijk hebben de meiden met de onzekerheid snel een positief duidelijkheid. Ik duim voore jullie !

Liefs

Welkom mizzroswitha! 
Leuk! Ik heb 2 mei ook de termijn echo. Spannend hè? We moeten nog even geduld hebben ?. Wel watminder dat je zo misselijk ben, maar je moet idd maar zo denken dat het voor een goed doel is. 

Liefs 

Terug
Bovenaan