Hier nu nog een week tot de echo, erg spannend voel me op moment goed, niet misselijk. Heb ook het weekend gewerkt en dus mooo afleiding gehad. Wel twee keer giga buikpijn gehad en daarna dan ook diarree, en toen was ik het kwijt. Was wel even bang.
De afgelopen week constant misselijk, pijn in mijn rug en buik gehad. Heb contact gehad met verpleegkundige wat en hoe ik hier het beste mee om kan gaan en of ik eerder de echo mag zodat ik mijn omgeving ook duidelijkheid kan geven waarom ik me zo voel en waarom zo afstandig ben. Maar helaas stemde ze hier niet mee in en moest ik maar gewoon PCM nemen en afwachten tot mijn geplande afspraak stond. Ze wilde eigenlijk gewoon niet eerder dan 8a 9 weken afspreken.
Wij doen geen test, op een 20 weken echo zie je ook heel veel.
Ik hoop dat bij iedereen alles nog goed gaat!
De afgelopen week constant misselijk, pijn in mijn rug en buik gehad. Heb contact gehad met verpleegkundige wat en hoe ik hier het beste mee om kan gaan en of ik eerder de echo mag zodat ik mijn omgeving ook duidelijkheid kan geven waarom ik me zo voel en waarom zo afstandig ben. Maar helaas stemde ze hier niet mee in en moest ik maar gewoon PCM nemen en afwachten tot mijn geplande afspraak stond. Ze wilde eigenlijk gewoon niet eerder dan 8a 9 weken afspreken.
Wij doen geen test, op een 20 weken echo zie je ook heel veel.
Ik hoop dat bij iedereen alles nog goed gaat!