Uitgerekend in november

Wilde nog even laten weten dat wij een miskraam hebben gehad..
Ik bid voor jullie allen voor een fijne zwangerschap en gezonde kindjes! 

Oh Jennepenn, heb nog vaker aan je gedacht en naar berichtjes gezocht. Wat verschrikkelijk zeg, daar mag je flink verdriet van hebben. Heel veel sterkte en hopelijk weer snel aantellen. 
Mijn bloedverlies is gestopt en daarna nog een goede echo gehad. Maandag de 12-welen echo. Hoop op weer positief bericht. Ben wel erg blij dat het bloedverlies is gestopt. Voel me nu nog steeds echt zwanger maar wel goed en weer volvertrouwen. Volhouden dus??

Oh Jennepenn, heb nog vaker aan je gedacht en naar berichtjes gezocht. Wat verschrikkelijk zeg, daar mag je flink verdriet van hebben. Heel veel sterkte en hopelijk weer snel aantellen. 
Mijn bloedverlies is gestopt en daarna nog een goede echo gehad. Maandag de 12-welen echo. Hoop op weer positief bericht. Ben wel erg blij dat het bloedverlies is gestopt. Voel me nu nog steeds echt zwanger maar wel goed en weer volvertrouwen. Volhouden dus??

Kwaaltjes komen en gaan.... week 9 ging best oké, nu in week 10 weer goed misselijk. Hoeft dus echt niks te betekenen. Heb alleen last van steken links onderin mijn buik... bandenpijn? Maandag naar de vroedvrouw ga ik het eens navragen. 

Ohh Jennepen wat verdrietig! :( veel sterkte xxxCrazy fijn dat alles goed gaat, en je geen bloedverlies meer hebt!Wij hebben maandag de 1e echo gehad. Alles was in orde voorlopige uitgerekende datum is nu 24-11 Sinds gisteren ook afnemende kwaaltjes. Ben nu 8+6 weken. Blijft zo spannend allemaal! Ik heb er na de intake gisteren nog eens over nagedacht en ga toch geen nipt of iets meer laten doen. 

Terug
Bovenaan