Uitgerekend in november

Hier ook nog steeds zo onzeker met 7.5 week wel kloppend hartje maat toch onzeker nu ik bijna niks voel.. geen zere borsten meer.. wel medicatie tegen misselijkheid en dat werkt ben niet misselijk meer. Volgende week dinsdag de temijn en echo vind het zo spannend haha. Bij mijn dochter nooit onzeker geweest.

Liefs

@Jennepen Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte! 
Ik heb inderdaad ook dat ik minder last hebt van kwaaltjes. Ik vind het juist wl fijn, nu kan ik er iets meer van genieten. de vorige echo was hardstikke goed dus ik maak mij geen zorgen. 
Mijn borsten doen nog wel pijn, vooral als ik ‘s ochtend opsta, maar het is niet meer zo erg. Ik ben ook minder misselijk. Maar dat komt misschien ook omdat ik het meer onder controle heb doordat ik gedurende de hele dag kleine beetjes eet. Ik ben nog steeds wel moe en probeer op tijd naar bed te gaan, dan voel ik me de volgende dag ook beter.  Ik begin al wel echt een buikje te krijgen, ik ben nu 10 weken en 2 dagen zwanger. Ik maak foto’s van mijn buik om te ontwikkeling te kunnen zien, erg leuk voor later! Maandag over een week de termijnecho. 
Zijn jullie ook zo kieskeurig wat betreft eten? Ik heb bijna nergens zin in, ik eet omdat het moet. Eerder luste ik vis, als ik er nu aan denk denk ik al, iewl! Dat heb ik ook met hartige dingen, daar heb ik nu echt geen zin in! En is iemand al ergens juist verslaafd aan? 

Ik eet veel waterijs. Die aardbei en peren festini's haha verder niet veel zin in iets ivm misselijkheid wat nu eindelijk minder is.

Jennepen,  wat een verdrietig nieuws ?. Ik hoopte zo dat alles goed kwam. Ook ik hield je berichtjes in de gaten. Heel veel sterkte en hopelijk mogen jullie snel weer in verwachting zijn (indien jullie dat weer willen) ik bid voor jullie. Knuf!

Iedereen die goede echo's heeft gehad; wat super fijn! 

En @sophiebr . Ik heb eigenlijk heel de dag honger in van alles. Alleen koffie (waar ik voorheen echt dol op was) lust ik helemaal niet meer. Vind dat zo jammer. Maar het is eigenlijk ook niet goed dus dat komt goed uit. Ik kom ook snel aan nu ,aangezien ik ook weinig sport. Eten omdat het moet lijkt me ook niet leuk idd. Alleen te veel eten is ook niet leuk. Het is eigenlijk nooit goed haha. 

Maandag hebben wij de termijnecho. Mijn klachten, die al minimaal waren, zijn nog iets afgenomen. Heb wel regelmatig honger en kan gelukkig goed eten. Heb juist minder zin in zoetigheid en snacken. Koffie vond ik eerst ook heerlijk, vooral ‘s ochtends, maar nu ook niet meer. Ben nu ff 1,5 week gestopt met sporten ivm bloedverlies. Dot is nu weg dus nu weer wat actiever: in de tuin klussen, ruimte verven en vandaag weer lichtjes proberen te sporten. Mijn borsten groeien echt mega en zijn  nog steeds pijnlijk. Begin nu vooral ook later op de dag een uitgezet buikje te krijgen. Vind het wel vroeg, maar laat maar komen! Verder hoop ik dat alles maandag goed is, heb er vertrouwen in. Iedereen succes de komende tijd en geniet er van. 

@crazy, gelukkig is je bloedverlies afgenomen. Dat de klachten minimaal zijn is heel fijn. Ik merk ook weinig verschil dan voor de zwangerschap. Vooral sommige dagen voel ik me echt goed. Andere momenten voel ik wel wat (moe, buikkrampen). Succes maandag en goed dat je er vertrouwen in heb! Laat je het ons weten? Ik moet nog even wachten. 2 mei is pas de termijnecho.

Super super lief allemaal!
Zoveel dank lieve dames!!
En lief Nimco, maar we gaan eerst trouwen hihi, hopen nu op de huwelijksnacht ,-)
Ik had trek in ongezond eten.. Eigenlijk net als tijdens ongesteldheid.. Maar die pijn had ik ook dus vond mezelf ook zielig hihi en idd niet sporten, vooral omdat ik na het werken ook gewoon moe was, dus moet nu weer an de bak haha.
En ik had dus na zes weekjes al een buikje, maar ook gewoon hard! Vond het zelf achterlijk vroeg, maar navraag gedaan, en het kan bij enkele dames door de baarmoedergroei al zo vroeg zijn.. Dus bijna niks is gek, we hebben allemaal ons eigen lichaam, zolang ze maar een gezond kindje krijgen moeten we de rest maar accepteren ;-)

Terug
Bovenaan