@Jennepen Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte!
Ik heb inderdaad ook dat ik minder last hebt van kwaaltjes. Ik vind het juist wl fijn, nu kan ik er iets meer van genieten. de vorige echo was hardstikke goed dus ik maak mij geen zorgen.
Mijn borsten doen nog wel pijn, vooral als ik ‘s ochtend opsta, maar het is niet meer zo erg. Ik ben ook minder misselijk. Maar dat komt misschien ook omdat ik het meer onder controle heb doordat ik gedurende de hele dag kleine beetjes eet. Ik ben nog steeds wel moe en probeer op tijd naar bed te gaan, dan voel ik me de volgende dag ook beter. Ik begin al wel echt een buikje te krijgen, ik ben nu 10 weken en 2 dagen zwanger. Ik maak foto’s van mijn buik om te ontwikkeling te kunnen zien, erg leuk voor later! Maandag over een week de termijnecho.
Zijn jullie ook zo kieskeurig wat betreft eten? Ik heb bijna nergens zin in, ik eet omdat het moet. Eerder luste ik vis, als ik er nu aan denk denk ik al, iewl! Dat heb ik ook met hartige dingen, daar heb ik nu echt geen zin in! En is iemand al ergens juist verslaafd aan?