Hallo allemaal!
Vandaag ben ik 9 weken zwanger en 25 november uitgerekend (eigen berekening). Het was bij mij niet geplant maar ben er nu (na een paar weken in shock te zijn) erg blij mee 🙂 Wel raar om 'opeens' zwanger te zijn omdat ik helemaal niet bezig was met zwanger worden en kinderen krijgen (heb nog niet heel lang een relatie). Voor mij is het dus nogal wennen. Ben al 35 en dacht niet (heel) vruchtbaar te zijn om verschillende redenen dus zie het echt als een geschenk nu. Heb de eerste vier weken (toen ik het nog niet wist) nog regelmatig alcohol gedronken, totaal geen foliumzuur genomen, tauge en makreel gegeten en vast nog wat andere dingen die eigenlijk niet mochten...
Heb niet veel last van zwangerschapskwalen, alleen moe, duizelig en last van darmen maar dat heb ik al jaren (in meer of mindere mate). Net pas mijn eerste afspraak gemaakt bij gynaecoloog voor volgende week (vanwege medische indicatie). Dus heb nog geen echo oid gehad.
Iedereen heel veel sterkte gewenst de komende maanden en ben benieuwd naar jullie ervaringen!