Wat duurt het wachten op de echo lang... Ik heb nog steeds (niet continue maar wel regelmatig) zo'n ongesteldheidsgevoel onderin me buik. Dit heb ik al vanaf het begin van de zwangerschap. Ik had gedacht/gehoopt dat het nu wel over zou zijn. Herkennen meer van jullie dit?
En oh ja hoe denken jullie over sushi eten tijdens de zwangerschap? Wie gaat nog weleens naar een sushi restaurant (Natuurlijk niet de zalm enz, maar bv de vegetarische versie)
@jennepen oh wat leuk! Op een mooie trouwdag dan en een goede huwelijksnacht
@crazy. Nee ik heb daar geen ervaring mee. Gelukkig was de echo verder goed!
@ Nutra, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook 25 nov uitgerekend. Is ook nog maar een schatting. Volgende week kunnen ze het met meer zekerheid zeggen.
@forse. Ik zeg altijd gewoon dat het gepland is. Maar ik krijg die vraag niet vaak omdat idd me omgeving wel weet dat ik al lang met mijn man ben. Ik vind de vraag: hoelang waren jullie bezig, ook zo raar. Lekker boeiend of het in 1 keer raak is of na 2 jaar. Maar goed, mensen tonen wel intresse denk ik dan maar.
@gerdaa92 gefeliciteerd en veel plezier met het vertellen! Dat is altijd een bijzonder moment