@JD4, ja ik had al een echo, maar gisteren pas de termijnecho. Gelukkig was alles goed. We twijfelen alleen nog of we de nipt test moeten gaan doen. Vind het wel lastig. Jullie gingen het wel doen toch? Grappig dat je man jarig is op de uitgerekende dag. Bij ons is het nu 21 november geworden. Gelukkig ben ik niet de enige die nog sushi eet. Mijn zwangere vriendinnen eten het niet meer. Maar idd vegetarische sushi kan denk ik gewoon. En helemaal fijn als het een beetje tegen de misselijkheid werkt.
@maartjeco, ik zou naar je lichaam luisteren. Ik weet niet wat voor werk je doet en hoe belangrijk het is dat je aanwezig ben. Maar je gezondheid en de kleine gaan voor. Als je je echt niet goed voelt en er is een mogelijkheid om thuis te blijven zou ik dat doen. Soms kan werken ook een goede afleiding zijn, maar als je je echt niet goed voelt zou ik thuis blijven.
@sophieBr. Wat fijn dat de echo goed was. Bijzonder om te zien he ? Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde als bij jou met alle echo's/afspraken (muv de nipt). Heb nu 3 echo's gehad, en nu pas weer met 20 weken. Is idd lang wachten. Gelukkig over 4 weken weer een afspraak om het hartje te horen kloppen. Bij onze verloskundige hebben ze elke dinsdagochtend wel spreekuur waar je ook altijd langs kan gaan om het hartje te horen kloppen.
@force. 40€ valt idd mee. Nu twijfel ik om toch de 16 echo te gaan doen. Is dat bij je eigen verloskundige of in het ziekenhuis? En ik twijfel idd over de nipt test omdat je het met 20 weken ook weet. Weet jij toevallig wat ze dan allemaal weten? En leuk dat je buikje al groeit. Ik kan ook niet wachten daarop.