Uitgerekend in november

@nimco, ja wij gaan voor de nip test! 
Hebben geen keus door ons stil geboren meisje. Ik snap dat de keuze lastig is.
@force, nip is geen kansberekening hoor, dat is de combinatie test. Nip halen ze DNA van je baby uit jouw bloed en daar zit wel/niet een chromosomen afwijking in.

@JD4, oh sorry, dat had je al verteld. Dan is het extra spannend. Ik hoop echt dat nu alles goed is! Het is dus idd niet hetzelfde als de 20 weken echo, omdat je bij de nipt meer zekerheid krijg, klopt dat?

@force, oh ja ik zal het eens vragen aan mijn vk waar het kan. 4d zal wel wat duurder zijn, en ik vind het ook wel leuk om te wachten tot de bevalling hoe hij/zij eruit komt te zien. Maar misschien dat ik idd alleen voor geslachtsbepaling ga kijken.

Vandaag 12 weken echo gehad. Alles zag er weer super uit. Ook de nipt test gedaan, nu een weekje wachten op de uitslag maar ik heb er een goed gevoel over. Zo fijn om het nu aan iedereen te kunnen vertellen en mijn mini buikje te showen ??

@ mamatobenovember oh wat fijn dat de echo goed was! Toch weer een opluchting he. Wel spannend van de nipt, maar gelukkig heb je een goed gevoel. Mag ik vragen  waarom je gekozen heb voor de nipt? Wij wilde  het eerst ook doen, maar nu twijfelen we en  neigen meer om het niet te doen. Veel plezier met vertellen aan iedereen!

@nimco wij doen de nipt test in België want wonen ook in België. Kost ons maar 9€ rest krijgen we terug betaald. Willen toch zeker zijn dat ons kindje levensvatbaar is, een syndroom van down kunnen ze ook uitsluiten. Konden zelfs de test in Leuven laten doen dan werden alle chromosomen onderzocht maar hier hebben wij niet voor gekozen omdat ze dan misschien wel een afwijking vinden maar niet kunnen zeggen wat dit voor een gevolgen heeft. 

Ik heb een goede termijnecho gehad en het kindje bewoog ook al! Zit nu in mijn 11e week en mijn misselijkheid lijkt minder te worden.
iedereen zegt dat het kan na 10 weken, wat denken jullie?
dit is mijn 4e zwangerschap en wij hebben al zoveel meegemaakt dat ik nu gewoon zo bang ben dat het weer mis gaat :-(.. krijg elke week echo, dus kan niet wachten op maandag! 

Hoi allemaal,

Wij hebben afgelopen maandag de termijnecho gehad en alles was weer goed. VK kon ook zien dat er geen verdikte nekplooi was. We hebben gekozen voor de NIP omdat deze toch meer zekerheid en duidelijkheid geeft dan de combinatie test. 

Wij zijn donderdag in het huwelijksbootje gestapt! Hadden nog niks vast laten leggen en dat werd nu toch wel tijd! :) Erg mooie en fijne dag gehad, we hebben het klein gevierd met alleen familie. Wel echt een fijn gevoel dat ons kleintje er toch al bij is geweest!
Vond het wel leuk om dit met jullie te delen
Wat betreft de kwaaltjes. De ene keer lijkt het beter te gaan dan de andere keer. Soms ineens heel erg het gevoel dat ik moet spugen maar dan zakt het wel weer. Blijft naar wel dat gevoel hoor! Maar ik ben maandag 12 weken in verwachting dus ik hoop dat het dalijk weer steeds minder word.

Terug
Bovenaan