Uitgerekend in november

Oh fijn dat alle nipt uitslagen binnen zijn!!
wij wachten helaas nog en denk nog wel een dikke week helaas! Maar de screenings echo in het ziekenhuis was gelukkig goed.
11 juni horen we of het een boy of girl wordt ?

Mooie berichten allemaal meiden, proficiat. 
Wij zijn er nog niet uit of we het geslacht willen weten. Ik eigenlijk niet en mijn vriend wel. Hij is zo geïnteresseerd in de echo dat we bang zijn dat hij dit bij de 20 weken echo toch ziet. Misschien dat we afspreken dat hij het voor zich (probeert) te houden. Mocht het niet lukken dan willen we het in ieder geval voor onszelf houden. Ik zou het een mooie verrassing na de bevalling vinden om na al het werk te horen of het een jongen of meisje is. 

@MaartjeCo en @mamatobenovember Wat fijn dat de uitslagen goed zijn! 
Vandaag is dag 10 dus ik denk dat ik vanmiddag even ga bellen of de uitslag al binnen is. Eigenlijk zou de verloskundige mij bellen. Heb geen geduld! 
@Crazy Mijn vriend en ik hebben precies hetzelfde. Ik heb het me altijd zo voorgesteld dat ik na al het harde werk een verrassing krijg. En mijn vriend heeft het zich altijd zo voorgesteld dat hij weet welk geslacht het wordt. Dus ik denk dat ik bij de 20 weken echo mijn ogen dicht doe en de verloskundige aan mijn vriend kan laten zien wat het wordt. Hij zal het dan voor mij en de ‘rest van de wereld’ geheim houden. 

Oh, wat grappig Sophie dat jullie hetzelfde hebben. Ik denk hetzelfde als jij lekker een verrassing na zwaar werk. Lijkt me extra emotioneel en genieten. Ben benieuwd of hij het voor zich kan houden en het mij lukt hem niet uit te horen, Hi Hi. 

Ik ben echt heel blij dat wij het allebei wel willen weten. 23 mei geslachtsbepaling, ben dan ruim 16 weken zwanger. Morgen 15 weken zwanger, je begint het steeds meer te zien en mensen uit mijn omgeving beginnen het ook te zien. Hoe zit dat bij jullie? Maandag gaan we voor het eerst naar het hartje luisteren, yay!

Ook wij zijn vanmiddag gebeld door de verloskundige, de uitslag van de nipt + nevenbevindingen was goed! 
Via een leuke foto via de app aan de rest van de familie bekend gemaakt! Maandag mijn werkgever op de hoogte brengen. Hoe ging dat bij jullie? 
@crazy Mijn vriend kan mij heel goed voor de gek houden, dus als hij zich zou verspreken kan hij heel goed juist niet de waarheid zeggen om mij op het verkeerde spoor te zetten, Haha! Ik geloof het dan pas echt of het een jongen/meisje wordt na de bevalling! 
@Force spannend en leuk! Bij mij zie je het ook al aardig dus ben blij dat iedereen het weet na het weekend! Kan ik tenminste weer leuke kleren aan ipv slobber truitjes! 

Sophie, proficiat met de nip uitslag. Heel erg fijn hè. 
Ben nu 14 weken en begint toch ook zichtbaar te worden. Hoewel voor onwetenden misschien niet. Vk zei vorige week al dat de baarmoeder boven het schaambeen uit kwam. Ben zelf erg slank dus sneller zichtbaar. Tot nu toe 1-1,5 kg aan gekomen. Ik vind het erg fijn dat het zichtbaar wordt. Heb er totaal geen moeite mee. Laat maar lekker groeien. 

Terug
Bovenaan