Uitgerekend in november

Echt leuk om te horen dat het bij iedereen zo goed gaat! We zijn volgens mij allemaal apetrots als toekomstige mama's :) :)
Wij krijgen 28 mei een echo met geslachtsbepaling. Ben erg benieuwd en heb ook geen speciale voorkeur, als het maar weer goed is met het kindje. Dat is het belangrijkste!

Wat leuk zeg heb echt het gevoel dat ik 1 van de laatsten zal zijn met mijn 11 weken plus een paar dagen. 
Gisteren vanaf de ochtend tot eind de middag heel vervelend veel bloed verloren. 
Voelde m toch onzeker en heb gebeld ze zei dat er niks aan de hand was. Heb er toch op aangedrongen. Heb een familie weekend en hebben gisteren avond bruiloft gehad en dan wil io niet onzeker zijn. 
Gelukkig mocht ik langs komen. En gelukkig heb ik ook iets mogen zien bewegen. Weer helemaal .  

Vandaag gelukkig ook een positieve uitslag van de NIPtest ? toch wel opgelucht! Lees al even mee maar nog niet eerder geschreven in dit onderwerp. Ik ben 11 november? uitgerekend, kan niet wachten op de volgende echo over 2 weekjes! Dan weten we of het een boy of girl is ?

Joeee, het hartje klopt fantastisch en mijn baarmoeder groeit goed. Volgende week geslachtsbepaling echo. We krijgen trouwens extra echo’s ivm colitis ulcerosa. De kans op een kleiner kindje is dan groter, niet heel zorgelijk maar wel fijn dat ze er alert op zijn. Dus nu met 28, 32 en 36 een extra echo.

Hoi allemaal,
Wij verwachten 28 november ons eerste kindje! Hebben tot nu toe 2 echo's gehad en die waren allebei prachtig! Wat bijzonder om te zien en dat dat in onze buik groeit! 
Hebben 7 juni de volgende afspraak staan! En 14 juni een geslachtbepaling oeh zo spannend!

Groetjes ans

Terug
Bovenaan