Uitgerekend in november

Hoi iedereen! 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en positieve testen allemaal:)
Leuk, zo’n groep! Ik ben Sanne, 27 en 14+2 zwanger van m’n tweede?. Zo spannend weer! En zo gelukkig dat het goed is allemaal! Afgelopen jaren twee curritages gehad wegens chromosoom afwijking. Heel fijn te lezen dat de testen bij jullie allemaal goed zijn☺️
Donderdag hebben we de eerste ‘echte’ echo. Na twee keer de zwangerschap af te moeten breken durf je er toch niet van te genieten eerste weken. En te kijken na de meetecho’s. Dus, kijk er enorm naar uit!
Oh 11-11 uitgerekend❤️

Hallo allemaal!
Wij verwachten op 21 november ons eerste kindje. Vandaag precies 13 weken zwanger! Bij 8 en bij 11 weken een kloppend hartje gehoord! We wachten nu 8 werkdagen op de uitslag van de NIPT.

Hallo allemaal!
Wij verwachten op 21 november ons eerste kindje. Vandaag precies 13 weken zwanger! Bij 8 en bij 11 weken een kloppend hartje gehoord! We wachten nu 8 werkdagen op de uitslag van de NIPT.

hey
bij mij is de nipttest vandaag gedaan en duurt 4 werkdagen (belgie) wel in speciaal labo laten bloed trekken in ziekenhuis zou het 7-10dagen duren
ben nu 12w zwanger vandaag goede echo gehad uitgerekend voor 27 november 
gtrjs

Yeah de nipt uitslag was goed!! Een opluchting!
Wel een stress moment gehad deze week, donderdag in eens super zere buik wat nier weg ging. Verloskundige gebeld en kwam langs om het hartje te luisteren dit kon ze niet vinden, toen moesten we toch maar even naar de praktijk. Nou daar kreeg ik het wel even warm van. Op een echo gelukkig alles was goed en het hartje klopte ook mooi! De pijn is hoogstwaarschijnlijk bandenpijn dus een beetje rustig aan doen.
Groetjes 

Terug
Bovenaan