Uitgerekend in november

Wij hebben woensdag de geslachtsbepaling echo en ik kan niet wachten!! ?omdat we niemand willen vertellen wat het geslacht is heb ik ook niemand verteld van onze echo afspraak anders gaan mensen er toch naar vragen
was het maar al woensdag ?

@force leuk zeg een meisje!!
Wij hebben maandag een pretecho met geslachtsbepaling, zo spannend! En dan idd ook weer wat onzeker allemaal aan het worden van gaat het nog wel goed daar binnen?
Ik vind het ook wel jammer dat er niet zo veel geschreven word want ik vind het wel heel leuk om jullie berichtjes te lezen! 
Schrijf zelf ook niet zo heel veel maar wil mezelf ook niet opdringen ofzo ?

Ik weet sinds vorige week ook dat we een meisje krijgen! Morgen ben ik 16 weken :) CP ga ik ook doen, onze verloskundigen waren erg positief! Ben heel benieuwd, het leek me ook wel gezellig. 13 juni mag ik voor het eerst. Ik maak me inmiddels geen zorgen meer, en wil vooral de baby graag voelen, maar omdat de placenta ervoor ligt moet ik denk ik nog een maandje geduld hebben! Zijn jullie al erg dik geworden?

@stephw Hee leuk ook een meisje, ik ook!! Ben nu 15 weken heb soms het idee dat ik plopjes voel, vooral als ik rustig op mijn rug lig. Ben zelf nog niet heel veel aangekomen, 2 kg. En een iniminie buikje, ben smal van mezelf dus dat zie je wel al een beetje ?

Hallo allemaal,
ik ben 14 november uitgerekend van mijn tweede meisje ?
zit nu in mijn 16e week en krijg ook al een serieuze buik hoor. Ben ook al 4 kg aangekomen, wat ik best veel vind. Maargoed vorige keer is het ook weer goed gekomen (16kg erbij).

Ik dacht net ook iets te voelen toen ik heel relaxt was, maar of het de baby was.. ik wil het ook zo graag voelen, miss beeld ik me iets in haha! Ik kan mn koopwoede ook amper in de hand houden, maar wil ook niet teveel dingen hebben die je dan niet gebruikt! Ik denk dat ik ongeveer op 3.5 kilo zit nu, met 16 weken, maar moet er weer een beetje op gaan letten dat ik minder snaai.. wil het een beetje in de hand houden en rond de 12 kilo uitkomen eigenlijk! Scheelt ook weer dieten na de bevalling! Wel heel leuk allemaal hoor!!

Hallo ik ben 8 november uitrekend. Ben 16+4 weken en weet sinds 2 week dat ik een meisje krijg. 
Ben nog helemaal niets aangekomen maar het buikje is zeker weten al goed te zien.

Terug
Bovenaan