Uitgerekend in november

Wat super leuk! Veel meisjes lees ik al. Ik vind het zooo jammer dat we nog zo lang moeten wachten. Ik ben echt zo benieuwd zodat ik ook inkopen kan gaan doen. Ik vind het wel leuk om van jullie te horen wat jullie allemaal krijgen.
Het is inderdaad wel jammer dat het een beetje stil is hier! Maar daar kunnen we natuurlijk zelf verandering in brengen ;). Ik ben nu 17 weekjes, tot nu toe 4 kg afgevallen, maar de baby lijkt het goed te doen. Het blijft natuurlijk wel spannend.
Hihi, mijn zoontje begon dit weekend ook tegen de baby te praten! Nog meer broertjes/zusjes die er zo naar uit zien?

Oh burn, wat wist je snel dat je een meisje krijgt?! 
Wij horen het 11 juni, kan niet wachten!
denk zelf een jongetje, wordt ons kleine meisje (stil geboren) grote zus!

Oh wat leuk zeg. Onze 20 weken echo is nog niet gepland. 
Wel vandaag een controle misschien hoor ik dan wat meer. Hier ons zoontje ook heel erg benieuwd en luisterd af en toe aan de buik en zeg dan blupjes te horen. 
Vanmiddag mag hij mee met de controle en mag dan de verloskundige helpen met de handelingen die ze dan doet. Doptone, bloeddruk meten enz. 
Maar hij vind het wel heel spannend. 
Ook ik ben nog alleen maar afgevallen was bij mijn eerste zwangerschap ook. Eerste zwangerschap eerst 4kg afgevallen toen 10kg dus uiteindelijk maar 6 kg gegroeid. Dat hoord bij jongetjes zeg m’n moeder dan. Dus die denkt dat we een jongetje krijgen. 
Mee wachten het af. 

Super leuk dat je zoontje mee gaat en ook mag helpen! Bij mij liggen alle afspraken al vast zelfs de nacontrole al Hihi (wel in België in het ziekenhuis, zo doen ze dat hier altijd) volgende week woensdag weer controle. Ben echt benieuwd!! ?

Niemand meer iets leuks te melden? Ik heb volgende week weer een afspraak bij de gynaecoloog (hartje luisteren enzo) in België ben je meteen bij een gynaecoloog. Ook gaan we binnenkort naar een babykamertje kijken ? het wordt allemaal steeds echter. Morgen 16 weken! 

Gerda wat is de reden dat je nog geen afspraak hebt voor de 20 weken echo? Bij mij werd de datum al vast gelegd met de termijn echo omdat er weinig plekken zijn. Leuk dat je zoontje mag mee helpen! Hoe was de afspraak?
Wij zijn al bezig met de babykamer hoor. Liever in kleine beetjes dan alles in één keer. In de winkel vind ik ook niks moois dus bestel veel online ook decoratie enzo. 

Terug
Bovenaan