Uitgerekend in november

Hier vorige week vrijdag een medische echo gehad en aankomende Zaterdag een geslachtsbepaling. Ze kon geslacht al zien dus heb het laten opschrijven haha.. toch een extra bevestiging aankomende zaterdag. Kon na 3 dagen de verleiding niet weerstaan haha heb gekeken maar me vriend wil wachten tot zaterdag. Dus dan blijft het wel even spannend nog. Wij krijgen een meisje ?
Gaan met 10 cupcakes langs bij de 10 dichtste mensen om daar kllwine filmpjes van te maken voor de grote onthulling haha.
Jullie al leuke ideeën of alleen aanhoren en gezellig vertellen?

Liefs

Wij horen het 11 juni.
vaderdag 17 juni komt familie bij ons en snijden we een gender reveal cake aan! Ben benieuwd of ik de envelop dicht kan laten haha..
op Facebook is een groep; nub gueens en zij zeggen van onze echo ?. En dat denk ik vanaf het begin ook!

Oh das ook een leuk idee haha.
Hier dacht ik ook een jongen ik heb al een dochter en heb kwalen die ik toen niet had. 
Maar blijkt toch echt een meisje haha althans dat hoop ik zaterdag nog wel even te horen met de bevestiging haha

@force de reden dat mijn 20 weken echo nog niet gepland stAAT  of dat ik het nog niet weet is omdat ik medisch ben en ik dat via het ziekenhuis moet, ja ennhier heb je helaas wel een wachtrij. Maar ik ga d’r van uit dat het wel rond de 20 weken word gedaan. Ik wacht het rustig af. 
Met 24 weken heb ik een gesprek met mijn gynaecoloog hoe ik graag de bevalling zie. Of dat een keizersnede of een natuurlijke bevalling word. 
Wat leuk dat mensen al weten wat het word ik ben ook O benieuwd wat het word. Hebben een zoontje dus zou super leuk zijn voor een meisje. Maar goed geeft ook niet natuurlijk! 

Hallo dames, ik ben nu 18+1 weken zwanger van ons zoontje. Bij 13 weken wisten wij het geslacht ook al, door naar Jan Koning te gaan. Volgend week hebben we de 20 weken echo, we kijken er naar uit ??.

Wij weten het inmiddels ook: wij krijgen een meisje! Dat zei mijn/ons voorgevoel al vanaf het begin! Vandaag 15.3 weken zwanger. 5 kilo afgevallen door het overgeven, gelukkig gaat dat nu beter. De 20 weken echo staat nog niet gepland, maar we zijn wel aangemeld. Ze nemen nog contact op voor een afspraak.

Gefeliciteerd allemaal!

danielle weet het ook al zo vroeg ?.
wij nog wachten tot 11 juni, dan ben ik 16+2

Dikke proficiat allemaal!! Sommige van jullie ook al het gevoel dat je je meisje jongen voelt? Ik heb zo een vlindertjes gevoel als ik rustig zit of lig. Best vaak! Echt super leuk om mee te maken allemaal. Is ook duidelijk iets anders dan mijn darmen. Iets dat alleen ik als mama mag voelen, heel speciaal!!

Terug
Bovenaan