Uitgerekend in november

Sinds 2/3 week denk ik wel heel af en toe  iets te voelen en het lijkt steeds meer maar het is nog zooooo subtiel helaas! Ik hoop dat in de aankomende weken het overtuigender wordt ?

Sinds gisteren weet ik zeker dat wat ik voel dat het ons meisje is. Mijn placenta ligt aan de voorkant dus voel het nog niet heel vaak. Ben nu 18+1

Hallo,
Ik ben vandaag 16 weken zwanger, en weet sinds twee weken dat we een meisje krijgen.
Alleen is helaas mijn bloeddruk te hoog, was bij 12 weken 183/115 dus heb ik medicijnen gekregen. Daarmee is de bloeddruk onder controle, maar voel ik me vaak erg duizelig en totaal niet fit. Dus werken is lastig en überhaupt dagelijkse dingen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Heb trouwens paar weken geleden een doppler gekregen, placenta ligt tegen mijn buikwand maar toch al twee keer het hartje gehoord. Prachtig!

Wat leuk en fijn dat een aantal van jullie de baby al voelen!
Ik heb geen ervaring met een hoge bloeddruk tot nu toe is deze iedere x gemiddeld. Lijkt me echt niet fijn als je je niet goed voelt.
Wij weten sinds afgelopen maandag dat we een jongen krijgen! Super leuk, het was ook duidelijk te zien op de echo :)
Morgen ben ik 16 weken. Ik voel ons kindje nog niet maar ook bij mij ligt de placenta voor. Hoop wel dat ik hem binnenkort ga voelen!
Verder is er uit de bloedtest gekomen dat ik resus C negatief ben. Met 27 weken wordt er opnieuw gekeken omdat ze dan kunnen zien wat het kindje heeft. Ik vind dit best spannend allemaal. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee of meer over gehoord?

Ik ben resus D en C positief, ik geloof dat je alleen bij een negatieve resus factor kans hebt op antistoffen tegen het bloed van je baby? ? dat blijft wat ingewikkeld vind ik ?

Mijn bloeddruk is gelukkig nog goed, mijn zus heeft zwangerschapsvergiftiging gehad dus daar ben ik wel bang voor. Maar als ze vroeg erbij zijn is het vaak goed onder controle te houden. Weet je wat grappig is de baby reageert altijd als ik mijn tanden elektrisch poets? Dan is het gekriebel goed aanwezig Hihi. Nog meer mama's die dit opmerken? Ik word echt zo gelukkig als ik kriebeltjes voel ? iets tussen mij en mijn meisje! 

Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier op dit forum. Even voorstellen: ik ben Yacintha, 23 jaar en ongepland (Maar wel gewenst!) zwanger. Inmiddels ben ik 15 weken zwanger en is het kindje ontzettend gewenst vanuit mij en mijn vriend. Ik had een koperspiraal, dus geen geval van de pil vergeten zijn. Volgende week woensdag hebben we de geslachtsbepaling staan! Ben echt onwijs benieuwd. Placenta ligt aan de achterkant en op echo's is de mini flink druk, dus ik hoop hem/haar snel te gaan voelen!

Welkom! Ik ben jaloers, ik heb sinds vorige week niks meer gevoeld (als het mijn meisje al was), maar goed met de placenta voor moet ik ook gewoon geduldig zijn. Gelukkig wel over 9 dagen weer controle! Kan me niet vaak genoeg zijn! Jullie ook zo zwaar met de koopneigingen in bedwang houden??

Terug
Bovenaan