Uitgerekend in november

Hai allemaal,
Het is inmiddels al weer een aantal weken geleden dat ik hier voor het laatst reageerde. Ik ben nu 14 weken en 5 dagen, een goede NIPT uitslag en de 14e en pretecho om te kijken of het een jongetje of meisje is. Sinds een aantal dagen best wat last van bandenpijn. 
@StephW ik moet me ook zeker inhouden om niet van alles al te kopen (heb al wel een hele babykamer inrichting + wieg op MP gekocht)

Haha als ik in gesprek ben voel ik soms ineens iets bewegen en dan val ik stil midden in het gesprek ? 
Ik koop gewoon hoor. Heb wel lijstjes met de hoeveelheden die ze adviseren zodat ik straks niet met 386 broekjes en 613 shirtjes zit. Babykamer is ook al compleet. Moeten alleen de verzorgingsdingen nog. En een box en matras.

Naja ik wil er ook gewoon rekening mee houden dat mensen nog kleertjes en knuffels enzo cadeau zullen doen.. maar de grote dingen heb ik ook al hoor! Alleen nog een babyfoon nodig, maar die krijgen we van mijn ouders! De kleine overige dingetjes komen nog wel. Vandaag trouwens voor t eerst een zwangerschapsbroek aan, op precies 17 weken!

hoo jullie hebben alles al maar de wintercollecties zijn toch nog ni uit nu is het allemaal zomercollectie (van kleedjes dan toch)
wij wachten nog even met kopen (is mijn nuchter koppeke da denkt da er nog vanalles kan misgaan)
grtjs

@novembermommy 
Ik heb een tijdje geleden veel winterkleertjes in de uitverkoop van de afgelopen winter collectie gekocht! En dat was heel lastig aangezien we nog niet weten wat het wordt

Ik heb ook nog niet veel gekocht, ga rond de 20 weken veel in een keer in een winkel kopen dan krijg je vaak ook korting. Vandaag voor de eerste keer de baby echt super goed gevoeld ? schrok er zelfs van Haha. Ze is geloof ik een erg actieve!

Dat heb ik ook gedaan, in de sale van prenatal wat mooie pakjes met korting gekocht! En nu niks meer, want familie en vrienden willen ook graag iets kopen ?
nu op zoek naar de grote dingen en snel een wagen bestellen. Welke kinderwagen kopen jullie? Wij gaan voor de dubatti
ik ben nu in mijn 16e week en voel af en toe iets kriebelen in mijn buik ?. Lig nu op de bank en voel weer iets maar is nog niet echt te omschrijven wat het is 

Ik ben 16 weken en 2 dagen, placenta ligt tegen buikwand en voor de uitgang. Maar gisteren en vanmorgen voelde ik vreemde bubbels, en dat moet de kleine geweest zijn ??
Ik hebben de babykamer en kinderwagen al besteld. Een doomoo seat gekocht en wat kleertjes enzo alleen maat 56 en 1 setje 50. Bij prenatal en babypark de wintercollectie in de uitverkoop.
De kleertjes die we gaat krijgen zijn vaak toch een maat groter al. 

Terug
Bovenaan