Uitgerekend in november

wij hebben nog niets gekocht buiten een box van een vriendin overgekocht :)
voor kinderwagen heb ik al wel een keuze gemaakt en dat gaat de musty nio worden in pine green :) we gaan die na de 4 maandcontrole bestellen( dan ben ik toch weer wat zekerder ) normaal samen me de maxicosi pepple plus .
ga nu vandaag de 15de week in .
grtjs

Novembermommy: wij hebben inderdaad al veel kleertjes. Hoeft ook niet allemaal nieuw te zijn hé? Ik heb veel zo goed als nieuwe kleding gekocht op de rommelmarkt. Daarnaast zijn lange broekjes nu ook wel te koop. 

Wij gaan voor de joolz geo in een grijsachtige kleur. Bij 20 weken bestellen. Net weer eens koffie geprobeerd, valt toch niet helemaal goed. Vind ik jammer genoeg niet meer echt lekker.... Mja van de andere kant misschien ook goed. 

Koffie is toch niet zo goed nu :) Ik heb ook wat kleertjes op marktplaats gekocht hoor, die kleintjes groeien er binnen no time uit! Wij hebben een Dubatti gekocht, prachtig ding! Het is duur, maar je gebruikt het ook dagelijks dus dan wil ik niet teveel beknibbelen! Ik voel me wel erg bol vandaag zeg haha, dat gaat vanaf week 15 echt harder hier!

@steph welke kleur dubatti?
wij gaan ook voor de dubatti, is erg prijzig maar blijkt wel 1 van de beste qua kwaliteit te zijn. We bestellen hem volgende week, als we weten ? of ?

Wij gaan de Joolz Geo2 kopen als we terug komen van de vakantie, over drie weken. Idd veel geld maar je doet er zo veel mee!
Verder hebben we al heel veel gekregen van vrienden en familie, dat is erg fijn!

Hoi JD4, het is een donkere jeansstof geworden met een zwart frame, eigenlijk vooral omdat die 400 a 500 euro goedkoper was omdat ze niet kunnen garanderen dat de stof niet iets verkleurd in de zon. Dus was voor een complete set met voetenzak, parasol en luiertas 800 euro kwijt. Gelukkig vind ik donker spijkerstof sowieso al mooi haha. Ik zie het maar als een stukje besparing.. anders hadden we antraciet gemeleerd gekocht denk ik! Wat wil jij?

Terug
Bovenaan