Uitgerekend in november

@Stephw, mijn man wilde een wit frame, daar heb ik hem gelukkig vanaf gepraat haha. Hij vind de jeans kleur ook mooi! en ik nu ik hem bekijk ook wel! En dan niet die blauw gemeleerde denk ik? Waar heb je die korting gekregen? Of is die sowieso goedkoper omdat het niet gemeleerd is? Als het een meisje wordt gaan wij voor de grijs gemeleerde denk ik...

Vandaag weer mogen spieken bij ons meisje! Alles helemaal goed, placenta ligt alleen laag maar kan nog gelukkig opschuiven gedurende de zwangerschap. En anders wordt het een keizersnee. Iemand anders ook een laagliggende placenta?

Hi,
Mijn placenta ligt ook voor de uitgang, maar bij 13 weken een echo laten maken in België voor t geslacht te weten te komen. Hebben super apparatuur daar.
En toen lag de placenta echt dwars over de uitgang. Afgelopen maandag bij de gynaecoloog een echo laten maken bij 13 weken. Toen was ie al flink opgeschoven. Ik vroeg hoe dat verder zat, want ik hoorde verhalen over bloedverlies etc. Maar ze zei vrij stellig deze komt nog wel in orde zodra er een flinke groei komt. En over bloedverlies niet druk maken, dat is in enkele gevallen waarbij de placenta na 28 weken of later nog niet goed ligt. En dan nog is die kans niet super groot.
Dus met dat gegeven zou ik mij ook nog niet druk maken om een keizersnede, meestal komen die nog wel goed te liggen.
Ik zal ook voor jou hopen.

Een tijdje geleden... wat leuk om te lezen dat jullie een jongen/meisje krijgen! 

Over twee weken heb ik mijn 20 weken echo. Twee weken geleden een controle afspraak gehad en naar het hartje geluisterd, klonk mooi regelmatig en de baby was veel aan het bewegen (te horen door de ruis die het apparaat gaf). 

Ik begin nu toch wel uit te kijken naar de 20 weken echo, is toch een lange periode waarin we de baby niet hebben gezien! Toch altijd weer spannend om te zien/horen of alles nog steeds goed is! Het maakt me af en toe een beetje onzeker maar ik maak me er geen zorgen om. 

Leuk om te lezen dat sommigen van jullie de baby al denken te voelen. Ik heb dat nog niet gemerkt. Hoe weet je trouwens of je placenta voor of achter ligt? Of hoog
of laag? 

Hoe voelen jullie je wat verder in de zwangerschap? Ik heb gister en vandaag erg last van bandenpijn en van mijn onderrug en benen. Dus even een tandje terug! Verder voel ik me goed, maar merk wel dat ik weer sneller vermoeid ben! Vanmiddag dus even een uurtje op bed gelegen. Mijn buik begint al echt te groeien en is nu duidelijk zichtbaar. Toch maar wat zwangerschapskleding besteld, want ik loop nu al de hele week in dezelfde rok omdat al mijn andere kleding niet meer past! 

Hebben jullie nog tips voor winkels met leuke positiekleding? Ik vind de collectie van H&M en Prenatal vreselijk degelijk/saai, niet echt hip! Heb nu via asos.nl positiekleding besteld! 

Wat grappig om te lezen dat sommigen van jullie al bijna alles hebben aangeschaft voor de baby. Wij nog helemaal niets, heb die behoefte ook nog niet, maar misschien komt dat omdat we over twee weken eerst gaan verhuizen en de wintercollectie ligt nog niet in de winkels, dus kleertjes heb ik ook nog niet gekocht (is natuurlijk ook wat lastiger als je niet weet wat het wordt). 

Wij gaan overigens voor een Bugaboo Cameleon kinderwagen! Vroeger bij Prenatal gewerkt dus heb al tijden in mijn hoofd dat ik deze kinderwagen wil! Zwart onderstel en beige bekleding! 

Hoi dames!
Leuk te lezen dat het goed gaat en dat veel al weten wat het Word. Wij krijgen een tweede meid! Mijn dochter is helemaal in de wolken en wil elke dag wel even snuffelen in de baby kamer haha. Wij hebben de grote spullen al in huis zoals de kamer kinderwagen maxicosi en box en badje. Box zetten we pas rond week 30.  Zo kunnen we langzaam de rest van de maanden de leuke dingen doen. Vind altijd zo gestresst de nu der kamer op orde brengen aan het eind haha.. alles is al duur genoeg en ik had alles van mijn dochter weg gedaan en  kleding wil ik nieuw je merkt echt wat 6 jaar voor verschil is in kleding stijl.. vinden jullie dat ook zo? 
Helaas heb ik echt een drama zwangerschap haha.. zwangerschap misselijkheid en migraine en om de haver klap ziek. Kan totaal nietr genieten. Waar ik enorm van baal. Maar in me hoofd hou ik me voor dat het voor een goed doel is. Maar het is goed wennen als je je eerste zwangerschap nergens last van had haha.  

Leuk dat de groep nog actief is hier lees elke dag wel eventjes wat hier.

Liefs 

Balen dat je je niet goed voelt joh! Ik heb nog nergens last van, behalve dat mijn spijkerboeken inmiddels zijn opgeruimd. Ik verhuis eind deze maand ook, lekker een babykamer inrichten! De meubels komen half juli! Ik voel nog niks helaas.. Voor de meeste kleding wacht ik tot de wintercollectie, maar online zijn er veel winkels die nu ook gewoon shirts met lange mouwen hebben en ik kon het niet laten! Gelukkig woensdag weer controle, ik hoor toch graag even dat alles goed gaat.. en eind van de maand ook de spannende 20 weken echo! Can't wait!! 

Hallo dames,
Ik heb nog niet zoveel geschreven maar lees wel een tijdje mee. Ik ben 13 nov uitgerekend en nu 17+6 weken zwanger van de 1e. Het gaat gelukkig allemaal heel goed. Al 2 keer een echo gehad en alles zag en klonk goed. Ook wij hebben 2 weken geleden de babykamer en een kinderwagen van Dubatti besteld. Heel leuk en bijzonder allemaal. Over 2 weken de 20weken echo....spannend!

Terug
Bovenaan