Uitgerekend in november

Sophie: Dat zie je inderdaad door middel van een echo. Ik vind H&M nog wel mee vallen betreft maternity. Heb zelfs mom jeans kunnen kopen. Daarnaast vind ik basic aansluitende shirtjes juist leuk met een zwangere buik. Terwijl ik normaal nóóit voor basic zou gaan haha. Prenatal of Mamalicious zou ik dus echt nooit wat kopen, vind ik echt degelijk. Asos vind ik veel leuke dingen maar het assortiment ook zooooo groot dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Mizzrowatta: wat vervelend dat je zwangerschap niet zo fijn verloopt. Hopelijk is alles wel goed met je kindje. En ik hoop dat het de tweede helft beter zal gaan!!

Vandaag mocht ik weer naar het hartje luisteren. Baarmoeder is nu net onder het randje van mijn navel waardoor die al aan het veranderen is van vorm. Hartje klopte met 138 slagen wat prima was. Ik wil alleen zoveel liever een echo dan even een kleine bevestiging. Als je haar ziet bewegen is het toch wat echter. Nog een weekje wachten en dan is de 20-weken echo. Dat scheelt. Zijn jullie daar ook zo zenuwachtig voor? Wij hebben de Nipt niet gedaan maar met 16 weken zag alles er wel goed uit wat de echoscopist al kon zien. Toch blijft het spannend. Gelukkig heb ik die maandag een heeeele volle dag waardoor de dag vast snel om vliegt.

Leuk dat je ook mee schrijft gebruikerblabla! Ik lees inderdaad ook elke dag wel wat haha. Ik ben echt blij dat de tijd nu wat sneller lijkt te gaan.
Ben nu 19+2 en er is precies nog bijna niks te zien aan mijn buik ?

Vandaag het eerste meubelstuk gekocht voor de babykamer. Een tweedehands schommelstoel, zo leuk! Even pimpen met verf en leuke kussen. Dit weekend ook naar een babywinkel voor het kamertje, hopelijk vinden we iets leuks. Baby reageert vooral op kinderstemmetjes, denk omdat ze zo lekker hoog zijn. Bij mij ook nog weinig buik te zien, krijg ook wel de **** van mensen die zeggen oh al bijna op de helft wel nog maar een bescheiden buikje.... zucht! Baby groeit goed, ik voel haar lekker veel kriebelen, dus laat maar lekker gaan! 

Heerlijk toch dat je buik nog klein is! Lekker makkelijk! Ik hou ook van de basics van H&M, maar pas ook gewone jurkjes met stretch erin nog prima. Ik heb ook zin in de 20 weken echo (over 2 weken), dan is het ook alweer een tijd terug dat we een echo hebben gehad! Spannend is het ook, maar ik heb geen reden om aan te nemen dat er iets niet goed zou zijn. Ik voel ons meisje helaas nog niet (door placenta), ben zo ongeduldig, want het is een geruststelling om te weten dat alles goed is lijkt me! En gezellig ook haha! Gaan jullie voor een zwangerschapscursus? Ik twijfel..

Leuk om toch nog vanalles voorbij te zien komen. Ik ben ondertussen in mijn 19e week. Maandag de 20-weken echo. Wij hebben de nipt laten doen met goede uitslag. Tussentijds al enkele echo’s gehad ivm bloedverlies. Hier hebben ze al verschillende dingen bekeken wat ook goed was. Maak me nu nog niet druk voor de 20-weken echo. Wij willen het geslacht niet weten. Laten het spannend tot het eind. 
We hebben nu bijna 3 weken vakantie in Italië en Slovenië erop zitten. Heerlijk kamperen en veel actief buiten bezig zijn. Wel een iets rustiger tempo dan normaal. Merk dat mijn uithoudingsvermogen en energie sneller op is. Wel lastig omdat ik dat niet van mezelf gewend ben. Mijn buikje groeit nu ook echt. Afhankelijk van welke kleding ik aan heb kunnen mensen er niet meer om heen. Zullen veel collega’s volgende week vreemd opkijken die nog niet weten dat ik zwanger ben, Ha Ha. 
Na de 20-weken echo langzaam eens wat spullen gaan kopen: kamertje, box, kleertjes, etc. Hoop veel tweedehands te vinden. Vinden wij mooier. 

Ja stom he van die energie, ik merk met sporten ook echt dat ik minder aankan! Wel supergrappig als mensen nog niet weten van je zwangerschap en dan ineens je buik zien! Op marktplaats worden echt veel leuke dingen aangeboden! Wat ik daarmee al niet heb bespaard.. als iets goed schoon te maken is hoef ik het niet perse nieuw ook, het wordt toch allemaal al maar korte tijd gebruikt..

Terug
Bovenaan