Uitgerekend in november

Wij hebben net 14 en 15 weken gehoord een meisje te krijgen, vandaag 17 weken.
Wij zijn met cup cakes langs de meest dierbare geweest en van iedereen apart een filmpje gemaakt dat het een meisje werd met hun reacties en dat heb ik in 1 film gezet en online gezeur. Was een heel leuk resultaat en vrij uniek omdat de meesten taarten hebben of ballonnen dat wouden wij niet.

Hier met eersate dochter ernstige bekken instabiliteit en begin nu ook weer last te krijgen. Ben er zo bang voor.. bij mijn dochter hebben ze me ingeleid omdat ik niks meer kon.
Liefs

Wij vertellen aan niemand het geslacht van de baby, vind het juist wel bijzonder dat alleen wij het weten. Maar wel heel moeilijk om niet hij te zeggen Haha.
sinds een paar dagen krijg ik inderdaad het gevoel last te krijgen van mijn onderrug en liezen na een goede wandeling. Ik heb ook het gevoel dat mijn houding wat veranderd om het evenwicht goed te kunnen bewaren omdat mijn buik ineens wat gegroeid is, hebben jullie ookal zoiets gemerkt?

Ik merk dat ik erop moet letten dat ik niet met mijn rug hol (buik naar voren) ga staan, een neiging die ik vooral savonds voel.. verder nog helemaal geen last! Alleen mijn kledingkeuze neemt stukje bij beetje af.. wanneer begint de sale ;)

Hey Nimco het Voedingscentrum  zegt dit: Als je zwanger bent kun je beter geen zoute haring eten (oftewel maatjesharing of Hollandse Nieuwe). Zoute haring is eigenlijk rauw. Bij rauwe producten neemt de kans op een voedselinfectie toe. (Listeria)
 Zure haring uit pot, oftewel rolmops, kun je veilig eten omdat het verhit is geweest. Vis uit blik of pot is namelijk al verhit geweest en hoef je niet opnieuw te verhitten. 

Wij hebben vanochtend een gender reveal taart aangesneden, en krijgen een baby boy!!
Hier ook nog steeds veel moe en veel hoofdpijn. 

Wij hebben vandaag met 19 weken en 1 dag de 20 weken echo gehad. Alles was in orde en de baby was volgens de verloskundige een voorbeeldbaby! Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we een meisje krijgen! Morgen verhuizen naar ons koophuis en als we eenmaal gesetteld zijn rustig inkopen doen. We hebben nog helemaal niets gekocht! Enkel wat cadeautjes gekregen! 
Alles goed met jullie? Voelen jullie je goed? 

Hebben jullie soms ook last van buikpijn? Ik ben inmiddels 19 weken en 4 dagen maar op sommige momenten heb ik soort van menstruatie pijn

groetjes

Terug
Bovenaan