Uitgerekend in november

Grappig sophie, hier ook een meisje (maandag 20 weken) en maandag krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis ? vind jij t ook rot dat je niet kan helpen sjouwen? En buikpijn heb ik niet echt marloes, miss andere meiden van de app ;)? Wel trekt mn huid nu steeds meer en jeukt het ook af en toe, vast door t oprekken! Bijna op de helft!!

Wij hebben deze week de 20 weken echo, hoop echt dat alles goed is, had voor het eerst een nachtmerrie dat er iets niet goed was. Ik begin de baby steeds meer te voelen maar sowieso iedere dag! En mijn vriend heeft het ook al eens kunnen voelen, die van jullie ook al eens? Ik vond dat wel heel bijzonder ☺️ ik had wel al eens gelezen over been/kuitkrampen snachts en dat heb ik ook ineens! Iemand anders ook?

@ Marloes, 
Ik heb dat sinds deze week zo nu en dan ook. Steekjes en een soort menstruatieachtig gevoel. Ik denk zelf dat het komt doordat alles nu flink aan het groeien is.. ik ben nu 18 weken. 
@jillroos De baby voel ik vrij regelmatig, gek en tegelijk een bijzonder gevoel. Mijn partner heeft het helaas nog niet kunnen voelen. Ik heb 1x kuitkramp gehad vorige week, trok gelukkig wel snel weer weg.. 

Vandaag hebben wij de 20 weken echo gehad en alles was goed!! Onze kleine man was wel weer lekker eigenwijs dus ze moest er een hoop moeite voor doen om het allemaal op te meten hihi :)Ben helemaal blij en gelukkig! Ik voel hem nu ook steeds vaker dus dat is zo leuk!Met name savonds regelmatig buik (bandenpijn) maar als ik dan rustig ga zitten of liggen dan trekt het wel weer weg.

Ik heb de 20 weken echo ook gehad, ben nu 20+5 weken. Alles was helemaal in orde en bleek toch een jongentje te zijn inplaats van een meisje.

Ik heb helaas last van een te hoge bloeddruk. Bloeddruk is nu sinds afgelopen mei rond de 150/70. Bovendruk iets te hoog dus. Ben nu stuk bewuster met eten bezig en beweging. Hopelijk kan ik er zelf zo voor zorgen dat hij weer zakt. Ik moet er wel voor naar de gynaecoloog in het ziekenhuis waarvan ik wel baal. Ik voel me verder prima en met baby gaat het volgends de verloskundige ook goed.. ik probeer me er niet druk om te maken maar dat lukt nog niet zo goed tot nu toe.. iemand tips?

Hoeveel weken was je toen je bloeddruk hoger werd? Misschien ben je met een al iets hoge bloeddruk de zwangerschap in gegaan. Voldoende controles en opvolging laten doen, dan kunnen ze het ook goed opvolgen! Helaas kun je denk ik aan een hoge bloeddruk niks doen. Weinig zout! Maar zul je wel al weten.

Terug
Bovenaan