Uitgerekend in november

Hoi allemaal,
ik ben nu 21 weken en 2 dagen zwanger. Vorige week de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed! Wij krijgen begin november een meisje. 
Mijn placenta ligt bij mij aan de voorkant. Hierdoor voel ik nog niet echt duidelijk plopjes. Maar toch word ik er wel een beetje onzeker van. Ik voel af en toe weleens een plopje maar zeker niet elke dag. Of ik ben me er niet bewust van. Hebben meer mensen hier last van?
Ik word ook een beetje moe van mezelf. Soms ben ik zo onzeker door mijn zwangerschap. Ik ben totaal niet misselijk geweest, het geslacht was goed te zien en de 20 weken echo was echt helemaal prima! Ze hoefde er niet eens veel moeite voor te doen om alles goed te zien en toch blijf ik onzeker! Ik word er gek van!!! Stomme hormonen. Heeft iemand tips? Ik wil gewoon genieten van mijn zwangerschap en niet heel de tijd bang zijn voor als er iets gebeurd of als ik een beetje afwijk van anderen.

Onze 20 weken echo was ook helemaal goed. Fysiek dus voor 99% zeker gezond. Ik voel de baby sinds een week elke dag en vanaf buiten kun je af en toe een licht plopje zien. Ik heb er zelfs een video van kunnen maken. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant maar het voelen komt vanzelf! Ben nu 21w5d.
Betreft het genieten is dat denk ik een knop die je moet omzetten. Ik ben ook af en toe onzeker omdat alles vanzelf lijkt te gaan maar er is geen reden om bang te zijn. 

wij hebben inmiddels ook de 20 weken echo gehad en ook alles goed ? ik begin voor het eerst mee te maken dat clienten op Mn werk het beginnen op te merken en vragen gaan stellen, hoe is dat bij jullie.. al overduidelijke zichtbare buiken?

Ik ben morgen 20 weken, afgelopen maandag 20 weken echo gehad.alles was in orde, duurde wel een uur want ze lag niet stil.
Ook ik heb placenta tegen de buikwand zitten, zat eerst ook over de uitgang maar is gelukkig mooi verschoven.
Met 16 weken voelde ik een plopje. Maar nu al die tijd niets meer. Was niet vreemd, dus maak me ook geen zorgen.
Ik heb een doppler dus kan zelf naar t hartje luisteren. Als ik via de zijkanten luister dan zwemt ze ernaartoe en hoor ik t hartje. Dat is ook erg fijn. 
Mij is gezegd dat t best nog 4 weken kan duren voordat ik iets voel. Dus geen paniek.

Hoihoi
Wat fijn dat de 20 weken echo's allemaal goed zijn bij jullie! Ik moet hier nog een week op wachten, ik ben erg benieuwd of alles goed is met de kleine, en of ons jongetje nog steeds een jongen is haha, vrij vroeg geslachtsbepaling gehad met 13+4 weken.. toen overduidelijk een jongen.. maar dat zeiden ze toen bij mijn zus ook :p hoe dan ook kindje is enorm welkom :D
Mijn buik groeit ook al behoorlijk, ook goed te zien op de foto's die we hebben gemaakt. 
Zijn jullie al begonnen met de baby kamer? Ik heb van de week geschilderd maar de kleur is niet zoals verwacht op het kleurkaartje zegmaar.. ik ben er niet echt tevreden mee.. maar mijn partner vind het wel mooi.. zucht.. en ik ben zo stom geweest om de bon weg te gooien.. handigheid is helaas niet te koop haha 
Liefs

Wij hebben wel de verf gekocht gisteren maar moeten nog beginnen, hoeven maar 1 muur dat scheelt. Over 2 weken komt t kamertje binnen en dan kan t inrichten beginnen ?
Ik had ook bij 13 weken geslachtsbepaling en die klopte nog steeds bij 20 weken haha

Wij kunnen helaas nog geen kamertje inrichten/schilderen omdat we wachten totdat we in ons nieuwe huis kunnen waar sowieso nog veeeeeel aan geklust moet worden ? maar komt vanzelf, hij zal toch waarschijnlijk in het begin bij ons op de kamer liggen verwacht ik

Terug
Bovenaan