Uitgerekend in november

Ik ben super blij!! Sinds donderdag voel ik mijn kleine meisje ook schoppen! Het was zo duidelijk dat ik er echt niet meer over hoefde te twijfelen. En nu voel ik het elke dag wel een paar keer. Zelfs op m'n werk als ik gewoon rustig zit te werken :).
Ik ben wel heel erg moe! Maar ik denk dat het komt, omdat ik echt al een hele grote buik heb en 10 kg ben aangekomen. En dan met die hitte haha dus in het weekend doe ik heel veel dutjes :)
Houden jullie het een beetje uit met dit weer? Ik heb een zwembadje gekocht en daar ga ik in mijn vrije tijd veel in liggen en lezen. Werkt voor mij echt super goed!

Fijne dag vandaag.

Woehoeee vandaag is het kamertje binnen gekomen. Zo blij mee!! Nu kan het aankleden ervan beginnen ? Sinds vandaag ook wat last van dikke voeten zal wel door de warmte komen... 

Wij ook een goede 20 weken echo gehad en onze kleine boy doet het super!!
buik is ook al aardig aan het groeien ?.
donderdag kijken voor kinderwagen en hopelijk een kamertje bestellen bij babypark!

Wauw burn dat je dat hebt kunnen vastleggen! Hier blijft t bij plopjes (placenta voor). Maar door klusweek weinig actie gevoeld, hopelijk vandaag achter mijn bureau weer meer! En wat leuk dat de meubels er zijn, dan kan je het echt klaar gaan maken! Ik wacht ook nog met lakens enzo tot de kamer in de basis staat, zodat ik zeker weet dat alles leuk staat bij elkaar! De buik gaat nu wel hard he? Ik zit met 21 weken op de +4,5 kilo, dat zal wel door t drukke klussen zijn.. amper tijd om te eten haha! Maar de buik groeit goed gelukkig, dus dat zie ik als een goed teken!

20 weken echo was helemaal prima! Alleen onze docher blijkt toch echt een zoon te zijn haha. Mijn placenta ligt voor, dus vandaar dat ik nog niks heb gevoeld. 

Ow nee meen je niet, hadden jullie al veel gekocht voor een meisje?
Ik ben nu 20 weken en 3 dagen, 0.8 kg aangekomen. Wel in 1 week tijd ineens.
Helaas voel ik onze meid ook nog niet vanwege placenta tegen buikwand. Wel irritant dat echt iedereen vraagt, voel je haar al?
Maar goed dat zal vanzelf wel komen! 

Echt wel! Wat een kleine buik heb je nog. Vast een klein kindje... Dat jullie al vertellen wat het is. Dat was in onze tijd nog niet zo... enz ;) Iedereen vindt wat!

Terug
Bovenaan