Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja dat dus! Heel irritant inderdaad. En in ons geval komen er ook nog opemerkingen bij of het wel gepland was en 'goh, maar jullie zijn nog zo jong!' (22 en 24).
We hadden gelukkig nog niks gekocht wat specifiek voor een meisje was, op wat sokjes na
Ik heb nu al een paar x keer gehad dat mensen voorzichtig aan mijn buik zaten en ik had ze daar echt niet voor uitgenodigd, dit viel nog mee maar ik heb eeeeecht geen behoefte aan dat andere mensen aan mijn buik gaan zitten uitgebreid, ook niet mijn moeder/familie ofzo.. hoe kan je dat toch voorkomen? Iemand tips? ?
Ik ben niet zo subtiel dus ik zeg dan wss afblijven?? gelukkig nog niet gehad.
En idd mensen zeggen soms irritante dingen waar ik me normaal niks van aantrek maar nu onbewust wel. Hormonen dingetje waarschijnlijk.
Zoals je bent nog te weinig aangekomen hoor misschien te weinig vruchtwater. Da wil je niet horen. Vorige week goede 20 weken echo gehad dat scheelt,maar toch.
Hier ook al een aantal opmerkingen gekregen op mijn werk. Je hebt toch zeker niet te veel gegeten he?? Of er zitten er toch geen twee in he? En dan heel hard lachen ?
Nou ik vind dat niet zo grappig! Merk idd ook dat ik door de hormonen echt onzekerder ben met dat soort dingen!
@Jillroos Ik had in eerste instantie het gevoel dat het een jongen zou worden, en toen bij de vroege geslachtsbepaling zeiden ze dat het een meisje werd. Dat vond ik al heel raar. En nu moet ik dus weer omschakelen idd. Maar de echo was verder helemaal prima en daar gaat het natuurlijk om
Ik denk dat ik vanmorgen de kleine EINDELIJK voelde met 20.6 weken maar weet t niet zeker ?
Heb de placenta tegen de buikwand maar voelde best flinke plop een paar x aanper de zijkant. Voelt anders dan mijn darmen. Maar ja de darmen zitten ook precies daar dus wacht t nog maar af haha. Ik werd er iig wakker van.
Ik denk dat ik vanmorgen de kleine EINDELIJK voelde met 20.6 weken maar weet t niet zeker ?
Heb de placenta tegen de buikwand maar voelde best flinke plop een paar x aanper de zijkant. Voelt anders dan mijn darmen. Maar ja de darmen zitten ook precies daar dus wacht t nog maar af haha. Ik werd er iig wakker van.