Uitgerekend in november

Ik voel de plopjes al best goed maar vooral de draaiingen of strekkingen van de baby. Dus het hoofdje, rug en billen. Dan voel en zie je echt een stevige vorm in mijn buik. Heel vreemd om te voelen. De voetjes/armpjes voel ik nog minder goed. Nu 21+4 zo bijzonder. 

Leuk he dat gedoe in je buik! Ik voel het ook regelmatig als ik rustig zit! Gelukkig heeft nog niemand aan mn buik gezeten en zijn er ook nog geen opmerkingen gekomen over mijn buik. Wel veel: sport je niet teveel? Let je op? Til je niet te zwaar? Rustig aan doen he? Terwijl ik denk dat je vooral moet doen wat goed voelt voor jouw lijf.. maargoed dat zeg ik dan ook altijd haha. Iedereen is toch weer anders!

Ik voel haar sinds week 18, placenta ligt ook voor. Week 19 kon ik het vastleggen op film. Sindsdien voel ik haar dagelijks en steeds vaker. Als ik lig gaat ze vrijwel meteen bewegen en is het een feestje in mijn buik. Je ziet mijn buik dan heen en weer bewegen. Ben vandaag 23 weken. Verder voel ik me zowel fysiek als mentaal goed. Mijn buik is nog steeds subtiel en verwacht ook niet dat mijn buik enorm zal worden.

Goedenavond,
hier mum 2 be van 24. Vandaag 22 weken en 3 dagen zwanger van een meisje!
Ik voel haar al 4 weken echt bewegen in m’n buik, heerlijk gevoel.
Ik begin een buikje te krijgen sinds een week.
Begin nu beetje last te krijgen van m’n rug, rechts onderin. Heeft iemand anders hier ook al last van?

Dat is bandenpijn, kun je helaas niks aan doen. Zelfs heb ik veel last van mijn stuitje. Gisteren hebben we alles voor de baby gekocht, zijn super goed geslaagd. Wel een lange dag, dus een tipje voor anderen: begin hier niet te laat mee, ik ben nu 21 weken zwanger maar ook veel vrouwen lopen die veel verder waren.... denk dat het dan alleen nog maar vermoeiender is. Kindercompagnie in Lithooijen is trouwens een super winkel, wij moesten 1,5 uur rijden maar het was het zeker waard!!

Dat is bandenpijn, kun je helaas niks aan doen. Zelfs heb ik veel last van mijn stuitje. Gisteren hebben we alles voor de baby gekocht, zijn super goed geslaagd. Wel een lange dag, dus een tipje voor anderen: begin hier niet te laat mee, ik ben nu 21 weken zwanger maar ook veel vrouwen lopen die veel verder waren.... denk dat het dan alleen nog maar vermoeiender is. Kindercompagnie in Lithooijen is trouwens een super winkel, wij moesten 1,5 uur rijden maar het was het zeker waard!!

Ik kreeg twee weken geleden rugpijn vooral tijdens t wandelen, ook steeds t gevoel of ik mijn buik tegen moest houden.
Bij prenatal een band gehaald voor onder mijn kleding. Wereld van verschil. Alleen wel duur, en in de wasmachine gaat ie rafelen. Beter handwassen.
Maar geen pijn meer gehad.

Ik heb er niet zo veel moeite mee als iemamd mijn buik ongevraagd aanraakt. Meestal is het familie of mensen die ik wel gewoon ken. 
Vandaag de 20 weken echo gehad, en alles was keurig in orde met de kleine man! Zo leuk om te zien hoe hij gegroeid is, echt een compleet mini mensje! Schoppen kan hij ook erg goed. 
Hoe gaat het nu verder met iedereen? Nog gekke nieuwe kwaaltjes erbij? Ik heb last van pijnlijke en warme zweet voeten, en ik heb nooit zweetvoeten gehad echt zo een vies gevoel :O 
Liefs

Terug
Bovenaan