Uitgerekend in november

@debbie, misschien heb je al wat last van gezwollen voeten?
ik merk wel dat ik al wat lastiger begin te slapen door mijn groeiende buik, het ligt gewoon minder fijn en als ik wil draaien moet ik dat rustig en voorzichtig doen.. kan me niet voorstellen hoe dat is als ik in de 30+ weken ben ??!

Ja ik wil dus nog geen ondersteunende band halen want het kan zijn dat je banden dan ‘lui’ gaan worden en dat ze dan straks zelf geen gewicht meer dragen.
ik werk in een winkel en ik heb gemerkt als ik op de juiste manier buk en rechtop sta (niet door 1 knie gezakt en niet met een holle rug) dat het dan wel beter gaat!
binnenkort beginnen met zwangerschapsyoga, iemand anders die dat al doet of ook wil gaan doen?

@jillroos  ik denk het, met dat warme weer zijn ze zoiezo wat dikker.
En dat draaien in bed herken ik ook wel, ik slaap al een paar weken met zo een klein nekrolkussentje (of hoe noem je het) onder mijn buik, inmiddels is hij een beetje plat, werkt op dit moment wel prettig met mijn groeiende buik.. en idd hoe moet het straks als we boven de 30+ zitten hihi.
@louki, ik heb zo een bekkenband van mijn zus gekregen, had ze nog liggen. Maar ik heb hem bewust ook nog niet gedragen. 
Ik zit nog te twijfelen over yoga of gym aan de ene kant lijkt het mij wel leuk,  ook om dan in contact te komen met andere zwangeren maar aan de andere kant weet ik gewoon niet of het wat voor mij is.. 

Hallo dames!
Hier gisteren de 20 weken echo gehad en alles was goed.
Wat een opluchting toch weer he haha.
De man van de echo was een naar persoon, heel kil. 
Verder mooi verder genieten!

Liefs

Wat fijn mizzroswitha, zeker een opluchting te weten dat alles goed is met de kleine..
Wel jammer van die nare meneer.. het is voor jullie toch een bijzonder moment.. 

Oppassen met die ondersteunende band, die maakt de spieren idd lui. Handig voor een drukke dag, maar vooral niet te vaak dragen. Ik heb sinds een week ofzo ook wat pijn boven mijn rechterbil, vooral als ik lang heb gezeten. Is miss ischias, een beklemde zenuw. Maar wordt al minder! Is ook niet gek bij zwangerschap dacht ik. Het buikje is gelukkig nog klein! Ik kan niet wachten tot ik weer op mn buik kan slapen :)

Hallo! Hier gaat alles goed, inmiddels 21+4. Ik voel onze kleine man elke dag wel bewegen en schoppen :) Meestal in de avond wanneer ik rustig op de bank zit of in bed lig! Mijn man heeft hem gisterenavond voor de 1e keer echt heel duidelijk gevoeld, super leuk!
Vraagje hebben jullie ook zo'n last van obstipatie? Ik neem al iedere dag een lepel lijnzaad maar kan zo moeilijk naar de wc terwijl ik wel voel dat ik moet... Wil eigenlijk niet aan de medische hulpmiddelen, misschien hebben jullie nog tips?

Ik heb 2 weken eeen beetje last gehad! Niks genomen behalve veel fruit en groente,en veel water (!) maar heb ook goeie dingen gehoord over Roosvicee Laxo, dat je kennelijk bij de appie en jumbo kunt krijgen. Misschien dat dat helpt? Het is een rottige kwaal he..

Terug
Bovenaan