Uitgerekend in november

Ik weet niet wat voor werk je doet maar misschien iets te zwaar werk? Misschien doe je te veel op de dag? Pak ook je rust momenten. Een warm bad of douche kan helpen al is het daar natuurlijk nu erg warm voor. Buikpijn heb ik niet, maar moet wel met regelmaat plassen.... pak je rust en probeer gezellig contact te maken met je kleine.... zo'n heerlijk gevoel een stampje in je buik!! ❤️

Hier nu bijna 22 weken zwanger! Gelukkig nog geen klachten, behalve dat ik sneller moe ben. We kunnen ons meisje nu ook aan de buitenkant van mijn buik voelen!

Lieve Mamaaas,
Hier ook last van de darmen. Maar als ik de kleine voel, ach ja, tis het helemaal waard? Wat ik me afvroeg, en waar ik ook zo weinig informatie over kan vinden is; hoeveel kiloos er zo nu ongeveer al bij zijn gekomen, of wat een beetje gemiddeld is. Er zijn namelijk echt al zoveel mensen die denken dat ik hoogzwanger ben. Ga dan maar eens uitleggen dat je net over de helft ben?. Maar ik heb een normaal postuur en er is nu ongeveer 7 kilo bij. 22+5 dagen. Dus dat eigenlijk. Ik hoor het graag van jullie. 
Kus

Hoi Lovamber, ik vond een handig schema met min en max toename, hoewel t uitmaakt hoe zwaar je was bij aanvang volgens mij, maar wie weet vind je het handig? Ik wel! https://www.zozwanger.nl/de-gewichtstoename-beperken-tijdens-zwangerschap/ 
Mijn buik is eind van de dag ook vaak gespannen, maar doet geen pijn dus ik laat het maar. Ik neem ook weinig rust.. 
Mijn man heeft gister de meubels in de babykamer gezet dus het indelen en stylen kan beginnen yes!! 

Wordt jullie buik ook ineens snel dikker??

Buik wordt nu inderdaad sneller dikker. Is normaal, als ik foto's van de afgelopen dagen terug kijk schrik ik ook wel eens Hihi.... ben op vakantie dus maken veel foto's. Ben eens benieuwd wat mijn familie en vrienden zeggen als we terug zijn! 

Ik ben morgen 24 weken , nu 2 kilo aangekomen. Ik kan sinds een week ongeveer precies voelen waar hij ligt het hoofdje rug en kontje. Super leukk!!

Terug
Bovenaan