Uitgerekend in november

Via deze site kijk ik wel eens naar het gewicht ed https://www.brabbels.com/23-weken-zwanger-gewicht.html
Ik ga begin augustus starten met een zwangerschapscursus, ik wilde me wel verdiepen maar niet echt een gezamenlijke activiteit doen dus ik ben benieuwd! De baby schopt steeds harder dan vind ik wel een fijn gevoel wetende dat het de goede kant op gaat maar inderdaad mijn buik groeit ook echt veel de laatste tijd!
ik begin ook echt een vast patroon te voelen dat hij wakker is op bepaalde tijdstippen en dus aan het bewegen is, hebben jullie dat ook wel eens?

Ik ben 22.3 weken en nu 1.5 kg aangekomen. Vind t sinds twee weken hard gaan. Had ook begrepen dat je vanaf nu halve kg per week aan kunt komen.
ik heb overigens overgewicht, dat maakt ook verschil. En een hoge bloeddruk met medicijnen. Die nemen eetlust weg anders was ik echt al meer aangekomen denk ik

Ben nu bijna 22 weken van onze boy en al ruim 6 kilo aangekomen. Terwijl ik normaal best slank ben, gaat het nu ineens hard met de kilo’s! En we eten niks raars of snoep niks!
hoe voel je hoe je kindje ligt? Voel hem wel echt steeds vaker en met vast patroon bewegen en schoppen ?

Hallo dames 
Hier nu 22 weken, en enorm emotioneel haha gisteren half uur ontroostbaar om een dood gereden eend. En daarna nog hele dag last van gehad had me man op pas gestuurd om hem van de weg te halen haha. Gekke hormonen!
Helaas ook slecht nieuws gehad, mijn zusje was 7 weken zwanger en dat is helaas mis gegaan.  Gunde het haar zo. Ze waren 5 maand bezig. Wij hebben beide een dochter met 1.5 maand verschil. Dit was dus de 2e keer samen zwanger. Vind zo sneu voor ze.. en hoop dat snel weer raak is.

Liefs

Hier ook 22 weken. Nog niet aangekomen. Wel was er 6 kilo af door de misselijkheid en daar is nu weer wat van bijgekomen. -4 sinds het begin. Volgens anderen is mijn buik klein, maar ik vind het prima zo! 

Buikje groeit hier ook mooi van onze jongen of meid. Willen niet weten wat het wordt als extra verrassing. Nu 23+2. Tot nu 5 kilo aan gekomen. Eet ook gewoon normaal gezond als voor zwangerschap. Ben ook erg slank, maar ieder lichaam is anders. 
Vandaag lekker een dagje Vierdaagse gedaan. Omdat het goed gaat ook stukken mee gelopen. Van warmte geen last. Gelukkig nog genoeg energie en bewegingsvrijheid. Heerlijk.  

Eindelijk de baby aan de buitenkant gevoeld :) vannacht en vanmiddag weer! Nu nog wachten tot mijn man erbij is! Superleuk!

Even een vraagje. Ik heb weinig tot geen klachten, maar wordt ‘s nachts wel een paar keer wakker. Kan dan niet altijd direct in slaap komen. Ook regelmatig last van onrustige handen, armen, benen en voeten. Kan dan niet stil liggen en heb flinke onrust in mijn lijf. En soms ook jeuk aan voornamelijk handen. 
Wie heeft hier ook last van en tips ter vermindering?

Terug
Bovenaan