Uitgerekend in november

Ik geloof dat jeuk kan komen omdat je huid minder snel alvalstoffen afvoert omdat je lichaam iets drukker is met iets anders momenteel ? ik heb helaas geen tip voor onrust

Hoi allemaal! Even niets van me laten horen, we zijn inmiddels verhuisd en zitten middenin een verbouwing (lees: we slapen op de ‘babykamer’ zonder vloer en gaten overal omdat er nieuwe leidingen moeten worden gelegd, geen badkamer, overal troep, etc, etc). 

We wilden het huis in fases aanpakken maar door lekkage in de badkamer ligt het hele huis overhoop. Hopelijk is dit over 2 maanden klaar! 

Goed om te lezen dat het goed met jullie gaat! Ik ben inmiddels 23 + 2 en voel de kleine elke dag flink bewegen! Vorige week met spoed naar de verloskundige geweest omdat ik donkere afscheiding samen met vocht verloor. Vooral het vocht vertrouwde de verloskundige niet. Ze wilde uitsluiten dat ik vruchtwater verloor en de bevalling was begonnen! Even stressen, maar gelukkig niets aan de hand! Hartje klopte nog steeds goed! 

Lichamelijk gaat het wat minder. Overbelaste bekken waardoor ik veel bedrust moet houden, niet teveel mag (trap)lopen, fietsen, zitten. En ook stofzuigen/dweilen en bukken en tillen moet ik zo veel mogelijk vermijden. Zijn er meer dames die hier last van hebben? Erg vervelend dat mijn lichaam niet meewerkt! Want verder voel ik me super goed! Heb nu gelukkig 6 weken vakantie (werk in het onderwijs) dus dat komt goed uit! 

Ik slaap al sinds de eerste klachten met een groot voedingskussen tussen mn benen. @Crazy, misschien voor jou ook een tip, dan kun je je houdingen wat meer veranderen tijdens de nacht. Vooral het kussen onder je bovenbenen vind ik comfortabel als ik rusteloze benen heb. 

Mijn fysio zei overigens over de bekkenband dat het niet perse je spieren lui maakt. Je draagt hem ter ondersteuning bij bepaalde activiteiten die moeizaam gaan en niet dag/nacht of preventief. Ik draag hem overigens zelf ook niet. 

Zijn er meer dames die nog nauwelijks wat hebben gekocht? Op een paar kleertjes na hebben we nog niets. Kan het ook nergens laten in ons huis door de verbouwing. Ik weet overigens al wel goed wat ik wel/niet wil! Ach, alles is ook snel gekocht als ons huis eenmaal af is. 

Iemand ook ervaring met zwangerschapsyoga? 

Ik heb pas echt spullen gekocht sinds we ons nieuwe huis hebben (begin juli). En al wat kleding in de sale. Marktplaats is ook top voor muziekmobiel e.d.! Wat rot dat sommigen al fysiek zoveel klachten hebben! Ik stond vanmorgen nog een hiit-training te doen, maar ik ben dat ook gewend, dus mijn lijf reageert er prima op. Ik fiets ook naar mn werk en dat is ook meer dan 100 km per week. Hoop dat ik dat kan blijven doen! Ik hoop dat het huis snel af is sophie! Knap dat je dat trekt!

Ik heb ook geen tips, omdat ik (gelukkig) ook geen klachten heb! Wij hebben bijna alles al. De meubels staan, dubbelglas is geplaatst, muren zijn geverfd.... dus we kunnen gaan inrichten!

Onze verbouwing is ook net begonnen! Gelukkig hebben we nog even voordat het af moet maar daardoor ook alleen wat kleding en kleine dingen gekocht zoals een badje maar je hebt dan gewoonweg geen ruimte om het ergens te laten! Ik slaap vanaf 11 week ongeveer al met een kussen tussen Mn benen wil ook echt niet zonder. Verder nog geen echte lichamelijke klachten. Morgen 24 week! :)

Heeft er iemand van jullie ook last van pijnlijke knieeen met deze warmte? 
Ik heb ook veel gewandeld, maar normaal eigenlijk nooit last van. 
Koud washandje helpt wel, Mja wat kun je er nog meer tegen doen....? 

Ik had eerst niet zoveel moeite met de warmte maar vind het nu wel pittig. Heb er ook veel minder energie door. Iemand die misschien daar ook nog tips voor?
Last van m’n knieeen heb ik niet maar misschien is dat omdat er meer gewicht door die kleine op je benen zit en dus ook op je knieeen?

Terug
Bovenaan