Uitgerekend in november

Hier eerst ook nog geen last van de warmte maar nu wel. Waar ik vooral mee zit is dat ik tijdens het eten opeens niet lekker werd. Heel zweterig en draaierig en misselijk. Ik ben toen op de bank gaan liggen maar vervolgens tot drie keer toe echt een soort pijngolf door Mn buik. Ik voelde het opkomen, aanhouden en weer wegzakken. Is dit herkenbaar voor iemand? De rest van de avond hier geen last meer van gehad behalve ongerust gevoel.
xx Marloes

Ik had ook geen last van de warmte, maar vandaag is het wel heel warm.  Ik eet veel waterijs, drink veel (ijs)koud water, leg natte washandjes op me hoofd (vooral snachts). Koude douche/bad nemen is ook lekker. Ik zou met de airco uitkijken. Het is wel lekker, maar ik heb nu keelpijn. Weet niet zeker of het daar door komt. Maar denk het wel.
Over naar worden na het eten: daar heb ik geen last van.  Lijkt me wel heel vervelend. Wel heb ik regelmatig buikpijn.  Soms echt heftige buikpijn (die anders voelt dan bandenpijn). Als het aanhoudt even vk bellen. Maar afentoe kan denk geen kwaad.

Ik had vandaag ook last van een druk op de borst. Ik denk dat het komt omdat mijn buik hoog begint en hoog draag waardoor de bovenkant tegen m’n borsten aandrukt. Alsof je af en toe even moet zuchten om wat meer lucht binnen te krijgen.
wat betreft het eten misschien meer over de hele dag verdelen en dan kleinere porties?

Heey meiden,
Ik moest aan jullie denken met deze warmte.. ik bid dat jullie het allemaal volhouden!
Ik heb, na onze miskraam 13 april, vandaag weer een test gedaan; en er is hoop! We zijn weer zwanger :-D Het is natuurlijk nog heel pril, maar dat het zo snel weer lukt is al zo bijzonder. 
Zet hem op kanjersss!

Jennepenn, wat een geweldig nieuws. Heel erg fijn voor jullie. Probeer er weer positief in te gaan.
Ik heb het wel warm maar het gaat nog van donderdag op vrijdag wel een slechte nacht: warm, muggen, jeuk, onrust. Maar op de bank gaan liggen en tv kijken voor afleiding. Gelukkig kon ik iets uitslapen. Vannacht ging wel weer goed. 
Let goed op jezelf en doe rustiger aan als nodig. Toch belangrijk om voor de kleine en jezelf te zorgen. 

Terug
Bovenaan