Uitgerekend in november

Hu ik had een berichtje getypt, zie hem zelf niet staan, thanks dames, superlief!
Ja in minn berichtje zei ik ook dat ik nu gewoon blij ben en verder rustig aan, weet dat ik 8 juli seks heb gehad dus zou het uit kunnen rekenen, maar ik zie wel, mag op zich eerder een echo maken ivm miskraam, maar aanstaande en ik werken deze week volledig langs elkaar week, dus doe eerst rustig aan nog een test, dan week erna een echo, voelt ook beter pas na 8 weken.
Verder was dit voor ons ook echt weer zo bijzonder, we hebben het dus maar 1 keer gedaan.. en dan mag er alweer een wondertje groeien.. (we zijn eigenlijk druk met laatste voorbereidingen van huwelijk hihi)

@jennepen. Ja goede instelling. Rustig aan doen. En fijn dat je vaker een echo mag!
Focussen op jullie huwelijk is ook een leuke bezigheid :) heel veel geluk toegewenst! 

Proficiat!!! 

Ik ben vandaag voor de suikertest geweest, viel reuze mee. Drankje is hele zoete siroop. Uurtje wachten en dan bloedprikken. Hieruit is gelukkig geen suiker gekomen, wel was mijn ijzer wat aan de lage kant. Iemand anders ook ijzer laag? Ben wel pas terug van vakantie en minder groente kunnen eten dan normaal, in Spanje kennen ze dat precies niet... natuurlijk wel salades maar daarbij weet je niet of het goed gewassen is ivm toxoplasmose... dus ook niet gegeten. Voel me op zich wel goed, alleen sneller moe dus hou ik wat vaker een Spaanse siësta. Vanaf morgen starten met de ijzer supplementen moet op de nuchtere maag ben eens benieuwd of ik verschil zal merken. Met de baby was alles helemaal goed, ze is volgens de gynaecoloog een goed actieve! Vanavond voor de eerste keer naar zwangerschaps yoga ik ben benieuwd. 

Hoe is het met de rest?

Ik merk dat ik emotioneler/wisselende stemmingen krijg. Geen grote kwalen maar allerlei kleine dingetjes: warmte, minder kunnen, wat ik erg lastig vindt en moeilijk kan laten, hierdoor ook tegen frustraties van moeheid en lichte rugklachten, strakkere/hardere buik. Voor mijn gevoel ook lichtere beweging van de kleine. Zou dat van de warmte en druk maken kunnen komen? Heeft iemand anders hier last van en tips in. Gisteren gelukkig nog mooie harttonen en schopjes tegen de dopler bij de vk gehoord. 

@mamatobenovemner. Wat was de aanleiding dat je een suikertest moest doen? De kleine is bij mij aan de grote kant, maar verder alles goed en heb niks over de suikertest gehoord. En hoe was de yoga? :)

@ crazy. Ik heb ook hetzelfde,  wat kleinere kwaaltjes. Ik denk dat we van geluk mogen spreken.  Niet ideaal en confortabel, maar het is te doen :) tegen de hitte heb ik een koud washandje vaak op mijn hoofd en eet ik heel veel water ijsjes 

Ik heb sinds een paar dagen een nieuw kwaaltje, namelijk pijn links naast mijn stuitje is dit iets van banden/bekkenpijn? We zijn nu druk bezig met klussen dus ik ben blij dat het heeeel langzaam vooruit gaat Haha. Ik had toevallig vanavond voor het eerst zwangerschapscursus, voornamelijk informatief en dat vind ik wel fijn maar nog geen echte tips om te delen.. misschien volgende week! Ik zal binnenkort de vaccinatie gaan regelen voor de kinkhoest, denken jullie daar ook over?

Terug
Bovenaan