Uitgerekend in november

Ik moet de suikertest ook nog gaan doen omdat mn pa suiker heeft! Bah, echt geen zin in. Kinkhoest doe ik begin sept, omdat het wordt aangeraden. Toch jaarlijks ruim 100 baby's in het ziekenhuis door kinkhoest las ik. De 15e ga ik voor het eerst naar yoga en ik ben superbenieuwd! Ik zit op sicilie en de warmte hier is ook wel een dingetje.. gezond eten trouwens ook, maargoed terug in NL pak ik het wel weer op!

Aankomende maandag ook een suikertest. Ook totaal geen zin in 2 uur op zo priklab zitten haha.
Hier enorme gekke klachten helaas, kan echt nauwelijks lang lopen.. lang zitten of lang staan wat een ellende. 
Verder voel ik me goed en voel ik in ze drukte maker zeker een paar keer per dag via de binnen en buitenkant mijn partner helaas nog niet haha.
Hoe staat het met jullie kinderkamers? Hebben jullie ze al af, aan begonnen of moet nog?

Suikertest wordt in België bij iedereen gedaan tussen de 25 en 28 weken. Gisteren bleek hij goed gekeurd door de gyneAcoloog maar vandaag toch telefoontje van de vroedvrouw... moet terug voor een uitgebreide waarbij je volledig nuchter moet zijn en waarbij ze 3 keer bloedprikken... morgen dus zo'n 4 uur in het ziekenhuis ? waarde was 138 en vroeger was de grens 140 en nu dus al 130 ... dat wist de gyneAcoloog schijnbaar dus niet volgens de vroedvrouw. Denk zelf dat er helemaal niks gaat uitkomen, Mja zal voor de zekerheid maar gaan... yoga was erg leuk! Leuk om andere meiden te ontmoeten die ook voor de eerste keer zwanger zijn en rond hetzelfde aantal weken zitten. 

Oja babykamer is al goed aan begonnen, maar met dit weer nog niet geschilderd... droogt denk ik op waar je bij staat ? vaccinatie kinkhoest moet in België rond de 28e week, zal ik zeker ook doen!

Onze babykamer is al af. Volgende week komt de box en dan hoeven we alleen kleine dingen te kopen. Geeft veel rust. Verder heb ik helemaal nergens last van en geniet ik in mijn vrije uren van de zon in of bij het zwembad.

Wij hebben de baby kamer al zo goed als af. Nog paar kleine dingetjes.
de warmte beperkt mij momenteel ook ontzettend. En sinds paar nachten krijg ik in de nacht enorme kramp in mijn kuit, best irritant. Voel het de dag erna nog in mijn bil tijdens t lopen haha.
ik krijg bij 28 weken de Suiker test, moet dan ook nuchter zijn en prikken ze 3 keer. Ik moet dat omdat ik medicijnen tegen hoge bloeddruk heb die de kans op suiker vergroten en overgewicht.
vorige week lag de baby overigens prima op schema bij bijna 24 weken.
moet nu elke twee weken op controle in t ziekenhuis.?

Ik heb inderdaad ook wat meer last van emotionele buien en ik merk dat ik zelf wat onrustig ben terwijl ik me toch eigenlijk nergens druk om maak! 
En de kramp in m’n kuit heb ik ook en helaas helpt daar niks tegen volgens mij alleen op dat moment gewoon gelijk rekken hoe pijnlijk dat ook is..
Wij hebben een 2 kamer appartement dat houdt dus is 1 slaapkamer, de kleine komt bij ons op de kamer die gelukkig wel groot genoeg is. We hebben van de week een combi ledikant gekocht en in elkaar gezet. We hebben ook gelijk een matrasje erbij gekocht, zo’n aerosleep matras.
De 15e komt bij ons de kraamzorg langs. Iemand nog tips hoe we ons daar het beste op kunnen voorbereiden?

Terug
Bovenaan