Hier lekker een weekje op vakantie in Frankrijk en mijn vriend klust ‘vrolijk’ verder in ons huis. Merk nu dat ik toch wel drang heb om alles op orde te maken hoewel dat de komende maand nog biet gaar lukken ivm de verbouwing in ons nieuwe huis. Heb dus enkel nog wat kleding gekocht voor de kleine.
Voor de dames met lichamelijke klachten. Luister goed naar je lichaam! Pijn bij je stuitje na inspanning kan duiden op bekkenklachten. Ik ben veeeeeel rustiger aan gaan doen op aanraden van de bekkenfysio (lees: niet zwaar tillen, niet stofzuigen/dweilen, geen lange wandelingen, niet te lang zitten, tussendoor bedrust nemen) en dat verminderd de klachten, hoewel ze helaas niet helemaal weg gaan! Verder voel ik me helemaal goed!
Over ruim een week weer een routine afspraak en over 4 weken (30 weken) en 8 weken (34 weken) een echo (ivm ondergewicht).
Afgelopen week lekker gaan zwemmen op de camping en bij de eerste 5 min in het water heb ik telkens heftige bandenpijn! Wellicht moet mijn lichaam dan even wennen aan een andere houding? Na 5 min trekt het weg en dan kan ik heerlijk zwemmen. Meet dames hier ervaring mee?