Uitgerekend in november

Hier maandag de test vind het 3 x niks! Hoop dat het goed zit.  Laat je ons weten wat ze zeiden bij de diëtiste??
Wij hebben al wel de namen uitgekozen  maar of dat zo blijft..  ik ben nogal zo verander doos. Mijn dochter was ook 4 x veranderd haha. En jullie
Ik heb de stap gezet om na de fysio te gaan. Merk dat ik er echt aan onderdoor ga, door door te gaan terwijl ik niet kan. Mijn vriend is zo enorm lief en helpt met alles waardoor ik me schuldig voel (ik weet dat dat niet hoeft maar toch..)

Wij hebben de naam ook al uitgekozen en geboortekaartje is al klaar! We dachten het kan allemaal maar vast geregeld zijn :) 
Een suikertest hoef ik niet te doen denk ik? Nog niets over gehoord bij de VK. Wel moet ik met 27 weken bloed laten prikken omdat ik resus C negatief ben. Dat vind ik nog wel een beetje spannend, hopelijk heeft hij het ook en niet  C positief. 

Hier gaat het ook wel prima op zich. Wel ook wat kleine kwaaltjes; ik slaap zo ontzettend slecht mede door de warmte, ik heb vanacht sinds weken eindelijk bijna een hele nacht kunnen slapen. Ik merk dat ik door de vermoeidheid wat emotioneler ben. Ook  mijn buik voelt strakker en meer gespannen aan.  En die nachtelijke krampen verschrikkelijk, heb daarna nog gewoon 2 dagen spierpijn ervan. En dat zuur en de oprispingen zijn ook heel vervelend..  vk zei dat ik ipv rennies eens een ander merk moest proberen. Dus heb nu zantac, smaakt mij erg vies maar helpt wel wat beterder gelukkig. Oke genoeg geklaagd, voel me af en toe zo een zeur ?
Baby kamer komt 14 augustus, ik kan haast niet wachten om alle kleertjes in de kast te gaan leggen hihi. De naam had ik al voordat we bezig waren met zwanger worden, heel toevallig dat het dan ook net een jongen is, want voor een meisje weet ik het echt niet hihi. 

Ik heb de afgelopen drie weken vakantie gehad waar ik mezelf heel erg ben tegen gekomen. We waren aan het kamperen in Zwitserland en ik kon gewoon niet meer lopen en was zo onwijs moe + heeeeeel erg last van mijn hormonen. Mijn vriend heeft toen de knoop doorgehakt en gezegd na 5 dagen dat we naar huis gaan. Die maandag daarna gelijk naar de dokter geweest met een waslijst aan pijntjes en kwaaltjes. En daar kwam uit dat ik een ijzertekort heb met bloedarmoede, daar slik ik nu medicijnen voor. Ik heb ook last van een oude voetbalblessure in mijn lies. Mijn spier van mijn lies is te zwak en die kan het veranderen van mijn lichaam niet bijhouden. Dus hiervoor twee keer in de week naar de fysio. Voor mij was het wel een mentale omschakeling, omdat ik voor mijn zwangerschap nooit echt iets heel erg heb gehad. En ook eigenlijk altijd wel dacht als je doorzet kan je alles, omdat het bij mij zo werkte. Dus toen ik zwanger was, had ik ook eigenlijk verwacht dat ik nu (27 weken zwanger) gewoon nog in de sportschool aan het knallen zou zijn met zware gewichten. Lekker naïef ;) Gelukkig kan ik er nu wel om lachen en ga ik kijken met mijn manager of ik halve dagen kan gaan werken tot aan mijn verlof, want fulltime dat lukt gewoon echt niet meer. Verder mag ik niet klagen! Want mijn kind groeit lekker door en ik voel d'r ook elke dag schoppen, wat ik echt een heel fijn gevoel vind.
Wij zijn ook begonnen met de kinderkamer.. of eigenlijk mijn vriend is begonnen en ik word er elke dag blijer van als ik zie dat het zo lekker vooruit gaat. :)
Vorige week hebben wij ook een 3D echo gemaakt! Toen was ik echt alles om mij heen vergeten!!!! Ik zag mijn kind gewoon, zooooooo leuk om te zien en zo bijzonder! :) Hebben jullie al een 3D echo gemaakt? Of gaan jullie dit later doen? 
Wij hebben ook al een kindernaam bedacht! Dit weten we al een paar weken en wij noemen haar ook al zo om te wennen. Maar ik vind het wel lastig om mijn mond te houden tegen mijn vriendinnen, want ik ben niet zo goed in geheimen bewaren als ik enthousiast ben :).

Hier volgende week de 3d echo; zo leuk weer! Ben enorm benieuwd hoe ze er uit ziet!!
Hier gisteren enorm down geweest omdat ik eindelijk aan mezelf heb moeten toegeven dat ik door de ernstige bekken instabiliteit gas terug moet nemen..
Was 2 dagen geleden naar beverwijk en Scheveningen en ben nu nog aan het bijkomen.. enorm veel pijn
 Vind heel zwaar dat ik veel uit handen moet geven.
Wel een hele lieve vriend !!

Wij hebben ook al n naam alleen twijfelen we nog wat de 2e naam gaat worden!
3d echo gaan wij niet doen. Ik vind het veel te leuk om die kleine pas echt te zien met de geboorte!!

Wij hebben ook geen 3D echo gepland, ik hoorde dat het toch niet helemaal lijkt zoals de baby echt is.
wij hebben wel een naam, nog niet 100% zeker maar we noemen hem af en toe wel al zo en dat voelt al heel bekend.
ik vind het ook nog wel lastig om toe te geven aan de kwaaltjes en pijntjes vooral omdat er gewoon hard geklust moet worden in huis, dus het voelt alsof het niet anders kan maar gelukkig wordt ik soms wel naar huis gestuurd om te rusten ?

Wij kregen als cadeau een 3D echo bij 24 weken. T viel behoorlijk tegen.
blijkbaar was mijn vruchtwater niet voldoende voor een mooie echo, en dat klopte. Het was moeilijk te zien, kon er niet echt alles uithalen.
Ik had er zelf 1 gepland bij 28 weken, maar deze geannuleerd.
2d vind ik wel erg duidelijk dus dan liever bij 2D houden en afwachten tot de bevalling ☺️

Terug
Bovenaan