Uitgerekend in november

Hier de uitslag van het prikken.
Je mag 5.1 en ik had 5.2 op de nuchtere prik en de 2 na de suikerdrankje perfect. ze zijn hier bij de gyneceloog enorm streng. Want me vk geeft aan dat k geen suiker heb, maar moet me verplicht wel doorsturen.. dat is even een baal momentje voor mij 

Gerda ik zou echt even de verloskundige bellen!
Ik wil je niet bang maken uiteraard t kan idd een infectie zijn en makkelijk opgelost. Maar zou er niet te lang mee rond blijven lopen.
weet niet hoeveel weken je bent? Ik 25.3 maar heb dat totaal niet.
hopelijk is t niets, laat je weten wat de vk zei?

Hopelijk is het inderdaad niets! Ik heb ook altijd last van veel afscheiding maar dat is eigenlijk gewoon helder en dun.
Nog een vraagje aan jullie: willen jullie thuis bevallen of in het ziekenhuis en waarom?
Ik wil graag thuis bevallen, lijkt me erg fijn gewoon je eigen vertrouwde omgeving en je kan nog doen wat je wil. Ook het klinische staat niet zo aan en mocht er toch iets zijn dan ben ik ook zo in het ziekenhuis!

Hopelijk is het inderdaad niets! Ik heb ook altijd last van veel afscheiding maar dat is eigenlijk gewoon helder en dun.
Nog een vraagje aan jullie: willen jullie thuis bevallen of in het ziekenhuis en waarom?
Ik wil graag thuis bevallen, lijkt me erg fijn gewoon je eigen vertrouwde omgeving en je kan nog doen wat je wil. Ook het klinische staat niet zo aan en mocht er toch iets zijn dan ben ik ook zo in het ziekenhuis!

Ik moet in t ziekenhuis bevallen, maar heb er gelukkig geen problemen mee.
vraagje voelen jullie de kleine al op vaste tijden schoppen?
ik wel, maar de ene dag wel veeeeeel meer dan de andere. Maar de tijdstippen zijn meestal gelijk.

Ik wil in het ziekenhuis bevallen zodat ik niks thuis heb en lekker kan puffen/schreeuwen/schelden zonder dat de buren het horen ?.
Ik ben me er nog niet bewust van op welke tijdstippen ze precies schopt maar ze is wel de meeste dagen erg druk en dat vind ik heerlijk!
Ik heb een collega en die miepte eerst dat ze de kleine nog niet voelde en ik wel en nu ze dr voelt is ze de hele tijd aan het klagen erover!

Ik zou graag thuis bevallen maar ivm de steile trappen in huis (stadswoning) adviseerde de vk om naar het ziekenhuis te gaan dus daar ga ik wel van uit, vind het wel jammer maar het heeft ook wel z’n voordelen
ik merk al wat weken een vast ‘bewegingsschema’ maar hij is inderdaad de ene dag actiever op die tijdstippen dan de andere dag

Terug
Bovenaan