Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik kreeg dezelfde dag nog de uitslag telefonisch! Wel lekker om te weten waar je aan toe bent, dan kan je er rekening mee houden! Overigens was bij mij alles in orde.
Op dank jullie dan ga ik dinsdag gelijk even bellen.
Ja ik ben benieuwd. Op zich zou het wel verklaren waarom ik zo ontzettend veel water drink. Zolang het met een dieet onder controle is ben ik blij.
mamatobe fijn dat je ijzer in orde is!!
StephW fijn dat alles in orde is!
Tijd niks geschreven. Laatste keer dat ik iets schreef had ik over dat ik een iets te hoge bloeddruk had. Dit kwam vooral door spanning bij de verloskundige en als ik thuis ben is de bloeddruk goed dus dat scheelde. Dat is inmiddels al heel wat weken geleden. Al die tijd goede bloeddruk gehad maar ik voel me de laatste dagen niet top. Als ik ga liggen voel ik soms mn hart in mn borstkas slaan en ook na traplopen of iets teveel inspanning. Ben ermee naar de huisarts gegaan en daar hebben ze HB gecontroleerd. Deze is van 8.0 naar 7.1 gezakt en dus acceptabel. Mn bloeddruk was bij de huisarts wederom te hoog en nu thuis ook. Baal er zo zo zo ernorm van! Urine is gecontroleerd op eiwitten maar die was helemaal schoon. Ben zo bang voor complicaties aangezien de verloskundigen en de huisarts het hier de hele tijd over hebben. Wordt er behoorlijk onzeker van en kom zo behoorlijk in een put.. gelukkig is het niet meer zo warm buiten dus dat scheelt.
Hi ik heb hetzelfde gehad, hartkloppingen en bloeddruk van 186/115 heb er medicijnen voor gekregen daarmee is t voor nu onder controle. Niet leuk en idd kans op zwangerscahps vergiftiging is stuk groter. Bij mij inmiddels 1 op 4. Maar dit kan ook in week 39 zijn. Ik ben nu 26 weken en moet om de week op controle in t ziekenhuis dus ze houden t goed in de gaten.
ik snap dat je t heel vervelend vind maar je kunt niet anders dan je erbij neerleggen. En proberen zo min mogelijk stress te krijgen hierdoor.
maandag krijg ik de suiker test, hopelijk blijft dat me bespaart gezien ik al enorm op voeding let. Maar ja als t is dan is t zo.
ben overigens wel gestopt met werken ivm bloeddruk omdat ie op t werk en bij echte inspanning hoog bleef. Nu gaat t goed.
veel sterkte ermee.
Oh, wat vervelend om te horen. Maar zou alles voor je eigen en kindjes gezondheid doen of laten wat nodig is. Ik kan hier gelukkig (nog) niet over mee praten.
Heb vandaag wel bloed laten prikken voor onderzoek naar de rhesusfactor van ons kindje. Zelf ben ik O negatief. Weet iemand hoe lang het duurt voor je de uitslag krijgt? Neem aan dat de vk me hier over belt.
Hallo, Ook ik zal mij hier graag willen melden! Mijn naam is Naomi en ik ben woonachtig in Wassenaar met mijn vriend en hondje Benji. Wij verwachten 26 november ons eerste meisje/kindje. Ik ben momenteel 25 weken zwanger en eigenlijk ga ik fluitend mijn zwangerschap door wat heel prettig is natuurlijk! (en waar ik heel dankbaar voor ben) Het enige jammere aan zwanger zijn is dat je er zo lang op moet wachten hihi!
Hoi Naomi, fijn dat het goed gaat. Ik heb ook weinig tot geen klachten. Natuurlijk voel je wel aan hé lijf dat het groeit, maar (nog) geen echte klachten. Ik vind het vooral vervelend dat ik merk dat ik sommige dingen miet laten: zware dozen dragen, lang onkruid wieden, etc.
Het wachten duurt inderdaad wel lang. Laatste echo met 20 weken dan nu wachten tot 32 weken. Ook heb ik straks wel zin in verlof.
En dan is 32 weken nog luxe, ik heb alleen een liggingsecho met 36 weken.. anders moet je een pretecho doen, best een duur geintje! De buik groeit wel ineens hard en das wel wennen, met broek/schoenen aantrekken, of scheren onder de douche! En ik kan steeds minder gewone kleding aan haha!