Uitgerekend in november

Hier bijna 29 weken zwanger en 10 kg aangekomen in totaal.
Heb tot nu toe alleen wat striae op m’n borsten omdat die heel snel gegroeit waren. Volgens m’n vriend nog niet op mijn buik (aangezien ik dit zelf nog amper kan zien ?).
Sokken aandoen vind ik verschrikkelijk, schoenen lukt nog wel haha!
Ik werk zelf in een schoenenwinkel en ik zie wel veel mensen kijken maar niet zoveel zeggen er wat over. Ik denk dat mensen mij ‘jong’ (ben 24) vinden om zwanger te zijn en dus alleen maar verbaasd kijken. Ik kreeg vorige week alleen wel de vraag of het gepland was!? Vond dat zo onbeschoft..

Wauw dat is wel onbeschoft ja.. iedereen is er toch op een ander moment aan toe? Ik zou dan graag een bitchy opmerking maken, maar meestal bedenk ik pas een opmerking als het moment alweer voorbij is. Wat heb je gezegd?

Wij krijgen (na de 20 weken echo) ook geen andere echo meer. Misschien voor de ligging idd alleen. Daarom hadden we vorige week een pretecho en dat is echt een aanrader. Wel duur idd, maar we hebben heel de opname op usb meegekregen!
Ook ik ben al 8 kilo aangekomen.. hoop niet dat het de laatste trimester super hard ga, maar ben bang van wel. Ik kan ook heel moeilijk van lekker & ongezond eten afblijven.  Nog meer dames dit probleem?
Ik kreeg ook die vraag vorige week van een collega, of het gepland was.  ?

Bij mij heeft 1 iemand gevraagd of het gepland was.
Heb er niet op gereageerd, we zijn al jaren samen. Wonen ook al jaren samen en zijn beide 30+ haha. Lijkt mij niet bijzonder vreemd dan.
Ik heb sinds een paar dagen pijn onder mijn linker borst denk een cm of 5-10 eronder.
Krijg er last van tijdens het slapen maar ook als ik een stuk loop. Herkent iemand dit?

He hallo mamas 
Ik kom ook eens even snuffelen ik ben 29 en al mama van 1 jongen van 9 en een jongen 4.5 uit een vorig huwelijk en nu 26.2 weken zwanger van een meisje maar aangezien zei het me lekker moeilijk maakt en ik al een opname met weeën remmers achter de rug heb heb ik nu teveel tijd met de rust die ik moet nemen dus verveel me enorm als me boys op school zijn? 
Deze zsangerschap is erg pittig soor de stress en situatie eromheen wat we doorgemaakt hebben en mijn lichamelijke gezondheid nu maar ondanks alles probeer ik er zoveel mogelijk van te genieten en is ze heel actief in me buik en doet t gelukkig goed! 
Ik heb van mijn jongste een gesloten fb pagina met allemaal mama's wat toen in dezelfde tijd zwanger waren en bevielen weet iemand of dat mss met deze uitgerekende maand ook al is ?? 

Groetjes Desiree 

Ik zei gewoon heel rustig ‘Ja het was gepland’. Daarna wreef ik heel vrolijk over m’n buik en ben ik snel weggelopen voordat ik er iets uitflap wat ik dan niet mag zeggen haha.
Ik heb geen fb dus geen idee of er zoiets is.
Wel vervelend dat je al weeen remmers hebt gekregen. Houdt dat ook in dat je kindje nu veel vroeger geboren zal worden of helpen die remmers genoeg tot aan 38 weken ofzo?

Bewegen jullie baby’s veel? En zit er al een patroon in? Bij mij verschilt het zo per dag! Vandaag is ze heel rustig in mijn buik en als ik zachtjes duw krijg ik wel een por terug maar ik ben toch meer gerust gesteld als ik haar constant af en toe eens voel.. moet ik me zorgen maken en de verloskundige bellen?

Dat had ik ook pasgeleden, zit geen vast ritme in en ze is heel erg bewegelijk!
Ik heb toen wel de verloskundige gebeld maar omdat ze op bijna niks reageerde.
Ze heeft toen naar het hartje geluisterd en meteen schopte ze tegen de doppler aan..
Bij twijfel altijd bellen zegt mijn verloskundige altijd!

Terug
Bovenaan