Uitgerekend in november

Ja had met mijn eerste ook bekkeninstabiliteit helaas wel iets minder als nu en toen hebben ze me ingeleid wegens vermoeidheid en dat k geen energie meer had om het door te zetten met 39+4. Nu ook hadden ze het over inleiden wat ik liefste niet wil maar ben nu al zo uitgeput.. 
erg moeilijk om niks meer te doen.
allemaal jullie eerste kindje ??

Hier ook eerste en ik begin nu ook steeds nieuwsgieriger te worden.. de buik wordt wel iedere week vervelender.. sokken aandoen is een uitdaging aan het worden! Maar ik vind het ook wel heel mooi, die buik.. Afgelopen week was de kleine meid wel superdruk, en werd ik flink afgeleid tijdens het werk! Gezellig en onhandig tegelijk :)

Voor ons ook de eerste. Nog onbekend of het een jongen of meisje is. Werk is aan de ene kant lekker als afleiding van de tijd die we nog op uk mogen wachten. Van de andere kant wordt het ook steeds zwaarder en verlang ik naar rust. Komt ook omdat ik nog te veel alles normaal wil doen maar dan ook tegen vermoeidheid en klachten aan loop.  
Helaas sinds donderdag een verkoudheidsvirus opgelopen. Merk dat mijn afweersysteem toch minder werkt en hard met ff kleine bezig is. Daardoor voel ik nu nog wat meer ongemakken, vooral ‘s nachts is geen pretje. Gelukkig blijft uk flink actief. Dus maar even goed uitzieken en iets meer tijd voor nemen. 

Hallo mede zwangeren! 
29 weken zwanger van een jongen, 24-11 uitgerekend en inmiddels 15 kilo zwaarder, een forse buik rijker en daar bij geen enkele jas die meer dicht pas. Ik vind persoonlijk een winterjas aanschaffen voor zo'n korte periode zonde, maar het begint daarin tegen soms toch aardig fris te worden. 
Hoe lossen jullie dit op? Ik ben langs de veel winkels geweest, internet etc maar ik zie even geen oplossing... wellicht hebben jullie de gouden tip? Ik dacht zelf aan een lang vest, met sjaal.. maar vind de vesten nog dun... 

Bij h&m zag ik warme mama jassen in de sale online voor echt 20 euro? Zelf heb ik een 2ehandsje gekocht, ik pas mn eigen jas ook niet meer denk ik. Of je zou een grote maat kunnen kopen bij een goedkope winkel wellicht? 

Voor ons is het ook de 1ste.... Leuk en spannend tegelijk. Hij is erg bewegelijk en kan gelukkig nog redelijk goed vooruit ondanks de buik en dat t allemaal iets meer kruim kost. Daarom geniet ik ook wel erg van de bewegingen in mijn buik♡.
Verder heb ik nog wat fleece vesten die passen. Wil eigenlijk ook geen winterjas aanschaffen voor die paar maandjes....
Succes met uit zieken Crazy, niet fijn om nu ook verkouden te zijn.... en idd op tijd je rust pakken ;-)   
Denk dat dat voor ons allemaal de kunst is vooral o.dat het de 1ste is en je niet zo goed weet waar je grens is..... 

Ik heb t tot nu toe steeds zo ontzettend heet dat ik geen jas nodig denk te hebben.
Anders los ik het op met een jas die ik open laat en dan een warme grote sjaal om. Het is maar een korte periode tot en met november.

Terug
Bovenaan