Uitgerekend in november

Ik schaf wel een jas aan. Omdat ik heel veel buiten wandel met de hond denk ik er wel echt 1 nodig te hebben, en na de bevalling kan je de jas dan dragen met je kindje in de draagzak eronder, als je goed model hebt tenminste. 

Ook allemaal lekker aan het aftellen tot het verlof? Ik moet nog 5 weken!! Gelukkig vliegen tot nu toe de weken voorbij, hopelijk ook met de laatste 5!! 

Ha daar sluit ik me graag bij aan! Ook ik moet nog precies 5 weken! Zit nog een dagje vrij bij voor een welnessdagje mét massage waar ik echt naar uitkijk! Ik denk alleen wel: OVER 2 MAANDEN IS HET AL ZOVER en I'm not ready! Maarja ik wil ook niet alles nu al gewassen hebben.. liever doe ik dat over een maand pas..

Ha daar sluit ik me graag bij aan! Ook ik moet nog precies 5 weken! Zit nog een dagje vrij bij voor een welnessdagje mét massage waar ik echt naar uitkijk! Ik denk alleen wel: OVER 2 MAANDEN IS HET AL ZOVER en I'm not ready! Maarja ik wil ook niet alles nu al gewassen hebben.. liever doe ik dat over een maand pas..

Ik heb gisteren de laatste spulletjes gewassen. Morgen alles strijken en klaar. Stel ze komt eerder of de laatste weken worden erg zwaar.... dan is t maar klaar.

Ik moet ook nog precies 5 weken voor Mn verlof! Kijk er wel echt naar uit. 
Maar qua voorbereidingen moeten wij nog heeeel veel doen voor de baby maar vanwege onze verbouwing/verhuizing is dat nog niet haalbaar. Mocht hij eerder komen zullen we het moeten redden in ons huidige kleine huisje. Binnenkort maar wel de ziekenhuistas gaan voorbereiden en inpakken!

Ik moet met deze week erbij nog 4 weken voordat ik met verlof ga!
Ik wil over een week of 3/4 alles gaan wassen.. Ik heb een vriend met een beetje smetvrees dus die is bang dat er al heel snel stof op komt zitten haha!
Gisteren heb ik m’n babyshower gehad. Ik besefte me echt dat ik zoveel lieve mensen om me heen heb maar vooral dat de kleine hummel in een liefdevolle omgeving terecht komt❤️

Heb ook bericht van de kraamzorg gekregen, 16 oktober komen ze. Ik ben een maand later uitgerekend.... Maar eerder konden ze echt niet. ? 
Uitgelegd dat ik hoge bloeddruk heb en meer kans op zwangerschap vergiftiging. Was geen probleem stel ze wordt wat eerder geboren, dan loopt alles gewoon door maar zonder intake gesprek. Bijzonder

Terug
Bovenaan