Uitgerekend in november

Wat matig dat ze zo laat komen! Zeker als je door zwangerschapsvergiftiging mogelijk te vroeg bevalt! Ik heb morgen de intake. Aan de andere kant: je weet toch niet wie er uiteindelijk beschikbaar is en online kan je terugvinden waar je allemaal voor moet zorgen voor de baby komt (klossen ed).. maar toch is het fijn om even eea te kunnen vragen enzo! Ik merk nu vooral dat de ruimte in de buik afneemt.. steeds vaker een voet die zich naar buiten wil schoppen :) grappig wel!

Ik heb een wollen poncho geleend. Vond het zelf ook zonde op een jas te kopen. Begin november ben ik al uitgerekend.
Van de week te horen gekregen dat alles goed gaat qua groei met onze jongen. Helaas is mijn placenta nog steeds laagliggend. Over twee weken (34 weken) naar de gynaecoloog en daar kijken ze inwendig of het toch nog iets is verschoven. Twee weekjes later dan deze echo lijkt me zo kort als het in 11 weken al bijna niets is opgeschoven.
Iemand hier ervaring mee? 

Ja StephW het is inderdaad vreemd dat ze zo laat komen. Ik denk alles in huis te hebben en ons bed is elektrisch verstelbaar. Mocht er iets ontbreken dan is t zo gehaald. En anders is t jammer maar helaas?
Didiee mijn placenta lag tot 24 weken voor de uitgang maar bij 20 weken was ie al behoorlijk verschoven en bij 24 weken was hij er net voorbij. Nu ligt ie helemaal niet meer bij de uitgang. 
Maar ja bij iedereen groeit alles anders. Hopelijk voor jou verschuift hij nog. En anders zal t keizersnede worden, hopelijk heb je daar niet al te veel moeite mee. Ik duim voor je.

Vandaag de groei echo gehad en intake bij de verloskundige in het ziekenhuis vanwege de zwangerschaps diabetes!
Kleine meid loopt precies op schema met de groei en heb niet teveel vruchtwater! Zoals het lijkt nog geen “schade” van de eventuele hoge bloedsuikers die ik heb gehad. Nu sinds een week mn dieet om gegooid en geen suikers en weinig koolhydraten genomen. De suiker blijven mooi onder de streefwaarden dus hopelijk verloopt het allemaal zo door tot het einde! Moet volgende week wel een prik halen omdat ik rhesus negatief ben en de kleine rhesus positief

Hoihoi
Even een  vraagje...
Wat doen jullie in de kinderwagen? 
Ik heb een joolz geo, vandaag binnengekomen, maar ik zie dat er wel een matrasje bij zit maar verder niets.
Gebruiken jullie een hoeslaken, dekentje? En wat voor 1? Hoeslaken in die vorm is denk ik best lastig te vinden. Bvd!

Ik heb bij hema hoeslaken voor wieg gekocht. Zijn wat kleiner dan de ledikant. En we hebben er een slaapzak bij. Maar dekentje kan ook natuurlijk. Wij hebben een Mutsy.

Ik wilde idd ook een hoeslakentje voor de wieg halen voor in de kinderwagen en heb een dekentje.... mij is verteld dat de wieg maten ook goed zijn voor de kinderwagen!
Nog niet geprobeerd maar zoals hier boven staat zal t goed zijn :)

Hoes voor aankleedkussen past ook om het matrasje van kinderwagen!
tip las ik ergens, hier geprobeerd en werkt perfect ?

Terug
Bovenaan