Uitgerekend in november

Ik heb ook een aankleedkussenhoes voor in de wagen! Past super en is lekker makkelijk! Verder doe ik hetzelfde als de wieg, en deken plus een laken. Een hydrofiele doek onder het hoofd kan spuug opvangen, zodat je niet aan het wassen blijft. Vond ik ook een handige tip! Het getrap is inmiddels behoorlijk pittig soms he? Het doet geen pijn maar het leidt op mn werk wel af! Nog 4 weken werken..

Heel erg bedankt voor de handige tips! Ik ga een aangekleedkussenhoes proberen met een dekentje en een hydrofiele doek?
De bewegingen zijn nu idd goed te voelen. Maar daar ben ik wel blij mee, vorige week voelde ik haar een paar dagen haast niet en maakte me wel zorgen. Nu gelukkig weer goed actief. Snap wel dat het af kan leiden.

Ik voel haar sinds donderdag juist minder hard. Ik voel haar nog wel erg vaak hoor gelukkig maar gewoon minder krachtig. Heb zelf het idee dat ze aan t indalen is. Ze ligt ook lager. En sinds donderdag nacht draait ze ook niet meer dwars. Ligt nu alleen maar rechtop, maar of t hoofdje naar beneden ligt of boven durf ik niet te zeggen. Hoor ik maandag wel op controle. Tot nu toe lag ze namelijk steeds in stuit. Maar donderdag was ze zo enorm druk aan t doen. Heb volgens mij ook indalingsweeën gehad. Of enorme steken door de bekken dat kan uiteraard ook.

Dat vind ik echt een goede tip voor matrasje in de kinderwagen! Mn vriend en ik gaan vandaag shoppen voor de kleine meid en ga denk ik dan ook een aankleedhoes kopen voor eroverheen.

Ben je al 34 weken? Want mijn verloskundige vertelde dat kindjes met 34 weken kunnen gaan indalen.
Anders is het misschien gewoon even wennen dat ze niet meer dwars ligt!

Nee ik ben 31 weken, gynaecoloog vertelde dat t vanaf 30 weken kan. Maar t waren ook echt pijnlijke steken in mun vagina zeg maar. Normaal heb ik dat in mijn lies? 
Maar het kan idd vanalles zijn!

Ik heb ook inderdaad sinds een paar dagen dat ik hem minder hard voel bewegen maar zeker nog wel voel bewegen, ik heb woensdag controle dus ben ook benieuwd of ze dan zeggen dat hij aan het indalen is... morgen 32 week!

Terug
Bovenaan