Ah Neeltje stiekem ben ik best jaloers dat je het al tegen mensen hebt gezegd haha ? Dan wordt het echter denk ik! Maar ik begrijp dat dan idd de wacht tot de echo misschien nog wel langer duurt. Als je andere tips hebt om de tijd sneller te laten gaan hou ik me aanbevolen ?
Haha NN Roos, ik hoop niet dat dat vervelend is. Het is met name ook mijn eigen methode om bij te blijven hoor, anders verdrink ik in alle verhalen! En ik heb Asperger dus als ik piek op iets wat ik leuk vind gaat het een beetje vanzelf. ?
Zijn er trouwens meiden onder jullie met de vraag of jullie kindje wellicht erfelijke eigenschappen krijgt? Zoals bij mij mijn Asperger, is het theoretisch mogelijk dat ons kindje ook binnen het autisme spectrum zal vallen, dat zit bij ons iets vaker in de familie. Ik maak me niet heel erg zorgen, maar ben me wel bewust dat een zwaardere vorm van ASS wel uitdagend kan zijn, en ergens hou ik toch rekening met de mogelijkheid merk ik. Is dat voorbarig?
Snap het StephD! Ik hoop idd dat je echo wat geruststelling biedt!
Daanni, waar heb jij op gelet bij het uitzoeken van een vk bij je eerste zwangerschap? Ik had de keuze uit 2 praktijken waarbij ons dorp in het gebied lag. De ene leek wat persoonlijker en kleiner, de ander wat groter en professioneler. Ik dacht eerst dat ik voor de eerste zou gaan, maar ben uiteindelijk toch voor de tweede gegaan. Ik merkte dat ik nu met Corona daar toch een beter gevoel bij had. Maar ik twijfelde wel!
Wat fijn dat je nu idd weer bij dezelfde terecht kunt. Ik kan me zeker voorstellen dat je dezelfde prettige ervaring nog een keer wil!