Uitgerekend in september 2021

Hallo, 

Ben zelf 4 september uitgerekend!Heb begin februari een eerste echo gehad en alles is goed.. 
Toch heb ik nog angsten, door dat het nog niet zichtbaar is en niet voelbaar denk ik steeds oh als het maar goed blijft gaan. 
Volgende week weer op controle.


Herkennen mensen dit??
 
Hoi allemaal,
Hoe gaat het met iedereen? Ik lees goede en verdrietige berichten. Sterkte Lissocat!

Wij hebben gister de termijn echo gehad en alles was goed. Een klein trappelend minimensje, heel bijzonder om weer te zien. En ik ben vooruit gezet, op 23 september uitgerekend dus dat is fijn! We hebben het gister eindelijk aan onze zoontjes verteld dus dat was erg leuk. Vooral de oudste van bijna 5 was helemaal blij en ging veel vragen.

Nu volgende week bloed prikken voor de NIPT en eindelijk aan iedereen vertellen. Voor mijn gevoel begint het (genieten) nu echt pas.

Mijn kwaaltjes zijn ook veel minder sinds vorige week dus dat is zo fijn!

Sterkte iedereen als je nog last hebt en geniet van het wondertje in je buik!

Liefs!
 
Hee 
Maandag had ik ook de termijn echo gehad. Voor zover ze nu kunnen zien ziet alles er goed uit ? Heel bijzonder om te zien dat het kindje al zo beweegt! Ik ga deze week ook afspraak maken voor bloedprikken voor de NIPT. 
Mijn misselijk wisselt nog een beetje. Maar ik hoop dat dit snel beter gaat. Voor de rest proberen we er ook van te genieten :)
Fijne dag allemaal! 
 
 
 
Afgelopen maandag was het eindelijk zover, mijn eerste afspraak bij de verloskundige en een echo! Wat leuk om eindelijk te zien dat er echt wat in mijn buik zit, zo onwerkelijk!

Wij moeten nu gaan nadenken over de nipt test. Van mij hoeft de test niet zo nodig, maar mijn vriend wil hem wel. Dat wordt nog een leuk discussiepunt. Hebben jullie al de keuze gemaakt? Waarvoor hebben jullie gekozen en waarom?

Nu wachten op 18 maart, dan heb ik de termijn echo en daarna kan ik het eindelijk tegen de familie zeggen.. ik kijk er nu al naar uit! ?
 
Fijn dat er goede echo's waren meiden! Hopelijk blijft het bij iedereen goed gaan. Leuk om aan de kinderen te vertellen KusEms. Mn oudste zal wel een gat in de lucht springen als ze het hoort.
Ik heb corona gehad. Ben gelukkig niet erg ziek geweest, en inmiddels weer beter. Nog wel erg moe, maar dat was ik ook al door de zwangerschap. 
11 maart had ik de termijnecho, maar doordat de kinderen nog in quarantaine zitten, is deze verplaatst naar 16 maart. Nog meer geduld dus. 
Succes met de NIPT-test. Hopelijk is alles goed! Wij hebben besloten om het niet te doen. Het is aan de ene kant fijn om te weten als er iets mis is, maar uit de verhalen hoor je dat er dan erg op aan wordt gedrongen het kindje weg te halen. Als christenen geloven we dat elk kindje een uniek schepsel is van God en dat we, als het kindje gehandicapt is, kracht krijgen om voor het kindje te zorgen.
 
Hee,
Ja, het belangrijkste is dat het goed blijft gaan met de zwangerschap bij iedereen! 
Fijn KusEms dat je echo goed was. En voor jou ook Noëlle ka.
Fijn weekend iedereen :) 
 
Hoe is het met iedereen?

Ik zou gisteren mijn termijnecho hebben, maar deze is vanwege werk verplaatst naar woensdag. Nog even afwachten dus! Spannend. ☺️ Ik ben vandaag 11 weken zwanger, volgende week voelt dus wel echt als een mijlpaal!

Hier gaat alles prima, buiten dat ik snel moe ben. Hoe is het met jullie?
 
Terug
Bovenaan