Uitgerekend in september 2021

Ha Lisa,
Spannend, ik kan ook niet wachten tot dinsdag. 
Voel me prima, niet echt misselijk meer, wel met avondeten af en toe idee dat ik moet overgeven, maar nog steeds niet gebeurd. Ben wel veel duizelig deze week, echt elke 1,5 uur wat eten, anders heb ik het idee dat ik flauwval. 
Hoe gaat met de anderen?
 
Hee 
Ook even weer een berichtje. Ik zit alweer in 2e trimester :O 13 weken alweer! Ik voel me weer lekkerder in mijn vel :) En mijn libido is weer wat meer terug, vanochtend hele fijne seks gehad ? hihi
Veel plezier deze week met de echo Lisa en NNRoos :) geniet ervan
Fijne avond! 
 
 
 
Fijn dat beter gaat Kelly, ben ook blij dat 1e trimester bijna achter de rug is.
Vandaag termijnecho gehad. Het kindje bewoog goed en mooie hartslag. Een grote opluchting, vond het toch wel spannend. We hebben de kinderen en de rest van de familie ingelicht. Leuk om het aan iedereen te vertellen. Ben 12.1 ipv 11.5 dus uitgerekende datum is 27 september geworden. CoVo, waar is je lijstje? :)
Een goede echo gewenst Lisa!
 
Fijn dat het beter gaat en yay voor meer libido, Kelly! ;)

En wat goed, NN Roos! Lijkt me een hele opluchting. Leuk dat jullie nu het nieuws hebben kunnen delen!

En bedankt! Ik vind het nu best spannend worden, ben heel benieuwd. ??❤️
 
Zo fijn, de echo was helemaal goed! Hij/zij lag een beetje onhandig, dus het duurde even voordat ze goed kon meten. Maar we hebben alles goed kunnen zien, zo leuk! Het kindje bewoog al lekker!

15 april hebben we een geslachtsbepalende echo. Ben benieuwd!
 
Fijn NNRoos en Lisa dat jullie echo goed was! Dan kun je er ook meer van gaan genieten dat het nu mis kan gaan wordt steeds kleiner! 
Ik had vandaag zelf de uitslag van de NIPT test, deze was goed. Geen extra onderzoeken nodig :) 
Leuk Lisa dat je al weet wanneer de geslachts bepalende echo is. Dat is ook de 20 weken echo toch?
Ik weet dit helaas nog niet. 8 april heb ik wel controle en bloedprikken. Hopelijk krijg ik dan een vervolg afspraak.
 
 
Ah, zo fijn dat de NIPT goed was, Kelly! Ik heb vandaag het formulier meegekregen, spannend!

En de geslachtsbepalende echo is bij ons de 16 weken echo (ik mocht kiezen of alleen een controle of ook een echo). En de 20 weken echo is dan op 14 mei. Dus voorlopig de komende tijd hebben we steeds na een maand weer een echo. :) Fijn dat er niet mega veel tijd tussen zit!

En inderdaad, na zo'n echo kun je weer wat meer gaan genieten. Lijkt me na een goede NIPT uitslag ook! Is toch weer een mooie mijlpaal.

Ik vond het trouwens zo bizar om ons kindje al zo te zien springen! Je weet wel dat er iets zit, maar om het echt zo te zien bewegen is zo gek, haha! ?
 
Terug
Bovenaan