Uitgerekend in september 2021

Wat fijn Kelly een goede nipt uitslag! Wij zijn er nog steeds niet helemaal over uit of we het gaan doen.

Ik heb vandaag m’n termijn echo en dan kunnen we het eindelijk iedereen vertellen, zoveel zin in!

 
Heel bijzonder inderdaad om je kindje tijdens de echo weer te zien, en hoe het kindje alweer gegroeid is! En het bewegen het werkt gewoon al ?
ja en dan het voelen straks NNRoos, ook spannend om naar uit te kijken!
Hoe was jou echo vandaag Noëlle 
 
Mijn echo ging goed! Hij/zij was lekker actief! Wij zijn zo blij en opgelucht dat we het afgelopen weekend tegen iedereen kon vertellen. We hebben super leuke reacties ontvangen, echt heel fijn! ?
 
Hee hoe is het bij jullie?
Bij mij goed inmiddels alweer 4 maanden zwanger :eek: deze week heb ik een controle. Ben benieuwd hoe dat is. Ik hoop alles goed! 
Fijne dag allemaal! 
 
Ha Kelly, fijn dat goed met je gaat, hopelijk is de controle ook goed.
Zit nu op 15.1 weken Vandaag controle en het hartje klopte goed. Mijn bloedsuiker is aan de lage kant, 3.7, dus regelmatig wat eten om te voorkomen dat ik duizelig (en chagrijnig ?) wordt.
Hoe is het met de rest? 
 
 
 
Hey! Fijn dat het goed met jullie gaat!

Ik ben nu 14w4d zwanger. Volgende week hebben we de geslachtsbepalende echo. Maakt me niets uit wat het is, vind het vooral spannend om weer even te kijken hoe het gaat. :) Ik had twee dagen terug een bloeding na het vrijen (eigenlijk alleen na een orgasme). Ik heb de verloskundige even gebeld en die heeft me gerustgesteld. Ik had zelf wel meteen het gevoel dat het daardoor kwam, maar toch was het even spannend! Ook zijn we nog aan het wachten op de NIPT uitslag, dus een spannende week/weken. ;)

Hoop dat het goed met jullie gaat!
 
Terug
Bovenaan