Uitgerekend in september 2021

Lisa. Oh spannend volgende week de echo al om het geslacht te weten! Hopelijk is de uitslag van de NIPT goed ?
Ik heb morgen een tussen controle, en dan wordt ook voor mij 20 weken echo/geslachtsbepalende echo ingepland.
Fijn Roos dat jou controle goed was :) 
 
Hee hee
De controle was goed. Goede uitslagen van bloedprikken van paar weken terug. Bloeddruk is gemeten. En de verloskundige heeft verteld en instructies hoe ik zelf de baarmoeder kan voelen. En heel bijzonder, voor het eerst het hartje gehoord ?
 
Hallo, hoe istie?
Heb je de uitslag van de NIPT al Lisa?
20 weken echo staat gepland op 7 mei. Aftellen maar... Hebben jullie al een datum?
 
Wat fijn dat alle echo’s goed zijn gegaan! Spannende tijd Lisa!
Wij hebben donderdag 22 april geslachtsecho en 12 mei de 20 weken echo.. hoe voelen jullie je verder? Ik merk vooral nog dat mijn energie nog steeds erg laag is, is dit bij jullie al veranderd? Hebben jullie je oude energielevel al terug?
 
Hi!!

De uitslag liet even op zich wachten, maar we hebben goed nieuws gekregen over de NIPT! Een grote opluchting, het blijft toch spannend.

Donderdag hebben we weer een echo! Dan weten we of het een jongetje of meisje is. ☺️

En wat herken ik dat goed - ik ben de meeste dagen behoorlijk futloos! Ik dacht heel even weer wat meer energie terug te krijgen twee of drie weken geleden, maar nu ben ik best snel en vaak moe. Ik werk nu vanuit huis, maar ik ga 3 mei weer terug naar mijn oude baan op kantoor (3 dagen per week). Dan moet ik weer 6 uur op en ben ik van ongeveer 7 tot 7 de deur uit. Ik ben heeeel benieuwd hoe dat gaat bevallen. ? Had laatst in de bus intens last van reisziekte (ik ging echt bijna overgeven in een volle bus met mondkapje op, zo blij dat het niet gebeurd is). Dus ook over de reis met ov van meer dan een uur ben ik wel wat huiverig. Maar we gaan het zien. ?

Maar hier dus ook nog steeds moe! Ik hoop dat dat een beetje beter wordt de komende weken. En hoe voelt de rest zich? ☺️
 
Terug
Bovenaan